Bezpłatna konferencja IT w Służbie Zdrowia!

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką innowacji w sektorze Ochrony Zdrowia.

Aktualne tematy prelekcji:

Elektroniczna rejestracja (e-rejestracja) oraz zdalne udostępnianie wyników laboratoryjnych.

        Marek Rudnicki ( Dolnośląskie Centrum Medyczne DOLMED )

 

Elektroniczny i inne metody weryfikacji – aspekty materialnoprawne i procesowe.

        Agata Majchorowska ( Kancelaria Prawna )

 

Rozwiązania LAN dla administracji- „ekran” czy „brak ekranu”?

        Michał Najmrocki ( Corning Optical Communications Polska )

 

Pacjent to nie tylko jednostka chorobowa.

        Marcin Klamra ( CCNS SA )

 

Praktyczne aspekty zapisywania się na wizyty przez internet na podstawie doświadczeń ze Spółdzielni Pracy Specjalistów Rentgenologów w Warszawie.

        Michał Salwerowicz ( Ekspert Niezależny )

 

Wearable Patients Monitoring z przykładami zastosowań kardiologicznych.

        Mieczysław Pasowicz ( Instytut Medycyny Innowacyjnej )

 

KĄCIK PORAD RODO

–> Uczestnicy podczas konferencji będą mogli skorzystać z porady prawnej dotyczącej nowych przepisów RODO

* Pozostałe tematy wkrótce!

Data i miejsce:

29 marca

IBIS STYLES

Plac Konstytucji 3 Maja 3, Wrocław

Strona wydarzenia oraz formularz rejestracyjny:

http://gigacon.org/event/sluzba_wro_18/

Polacy chcą zostać programistami, ale 83 proc. z nich nie wie jak

fot graphicstock12,6 tys. zł brutto miesięcznie - tyle średnio zarabia specjalista IT w Polsce. Wysokie zarobki kuszą, ale nie rozwiązują problemu związanego z niedoborem programistów. Brakuje absolwentów studiów informatycznych, których liczba spadła o 20 proc. w ciągu ostatnich 10 lat. Poza tym, jak wskazują badania szkoły programowania online Kodilla.com, tylko 17 proc. Polaków zna nowoczesne sposoby dokształcania się i przebranżowienia do pracy w sektorze IT.

35 proc. Polaków rozważa zmianę pracy, jak podaje portal Pracuj.pl. Powód? Ścieżkę kariery często wybieramy w ostatniej klasie szkoły średniej, a przyszłość zawodowa nie zawsze jest oparta o świadome decyzje. W efekcie praca okazuje się niesatysfakcjonująca, kiepsko płatna, rutynowa. Potrzeba zmiany pojawia się w sposób naturalny. Szczególnie, że zarobki w branży IT przestawiają się wyjątkowo lukratywnie - zgodnie z “Raportem płacowym 2017” firmy Antal, specjaliści tego sektora w ubiegłym roku zarabiali średnio 12,6 tys. brutto miesięcznie, czyli o 16 proc. więcej niż w roku 2016.

Tylko 17 proc. Polaków wie, że może zostać programistą w pół roku

Przebranżowienie do pracy w innym niż dotychczas zawodzie staje się coraz popularniejsze. Rynek pracy jest dynamiczny i pojawiają się nowe możliwości, których jeszcze kilka lat wcześniej nie było. Można zmienić samą specjalizację lub dokonać spektakularnej zmiany i wejść w zupełnie nową branżę. Dla wielu osób szczególnie pociągające wydaje się programowanie.

Tymczasem zaledwie 17 proc. Polaków ma świadomość istnienia bootcampów informatycznych, czyli intensywnych, trwających ok. pół roku szkoleń online, w których nauka opiera się o praktykę kodowania i - w przeciwieństwie do studiów informatycznych - zawiera tylko i aż taki zakres, jakiego oczekuje rynek pracy. Potwierdziły to niezależne badania przeprowadzone przez Instytut Badań Rynku i Opinii DRB, na zlecenie szkoły programowania online Kodilla.com.

Przebranżowienie wciąż kojarzy się z koniecznością ukończenia 3,5 lub 5-letnich studiów technicznych lub dłuższym okresem czasu, bo nowa reforma szkolnictwa wyższego zakłada wydłużenie studiów zaocznych i wieczorowych o kolejne, dwa semestry. W praktyce oznacza to, że niestacjonarna nauka programowania może zająć od 5 do 7 lat. W ciągu tak długiego czasu nabyta wiedza może okazać się przestarzała, bo w przypadku programowania bycie na bieżąco jest niezbędne. Jest to więc zdecydowanie opcja dla bardziej wytrwałych, mogących poświęcić kilka lat swojego czasu na kształcenie.

Dla porównania, nauka na bootcampie informatycznym trwa od 3 do 6 miesięcy, w zależności od wybranej specjalizacji, ale jest skupiona przede wszystkim na praktyce. Na liście zagadnień nie ma historii rozwoju technologii w Polsce i na świecie, są za to przewidziane własne projekty niezbędne w portfolio i pomoc w szukaniu pracy w branży IT, a zakres technologii jest zmieniany co kilka miesięcy, a nie lat, żeby dostosować się do bieżących potrzeb pracodawców.

Operator koparki, dramatopisarz, nurek - oni wszyscy zostali programistami

 

Nie ma nic dziwnego w tym, że coraz częściej wybiera się branżę IT. Technologia jest obecna w prawie każdej dziedzinie życia. Potrzebne są strony internetowe, programy, aplikacje, systemy, programowalne elementy wyposażenia mieszkań i przedsiębiorstw, telewizory i inne urządzenia. Dane Pracuj.pl wskazują, że w 2016 roku było ponad 74 tys. ogłoszeń o pracę dla programistów, czyli o 14,9 proc. więcej w porównaniu do roku 2016. Jednocześnie programistów nadal jest kilka razy mniej niż kierowców czy pielęgniarek.

Według raportu Sedlak&Sedlak w Polsce potrzeba 50 tys. informatyków, a ich zatrudnienie do 2024 r. wzrośnie o 17 proc. Branża IT to nadal nisza na rynku polskim i zagranicznym, więc tym bardziej pracodawcy poszukują kandydatów wśród nie tylko absolwentów studiów, ale i szkół programowania. Przykład absolwentów bootcampów informatycznych potwierdza, że możliwość przebranżowienia jest na wyciągnięcie ręki.

- Do chwili obecnej z naszych szkoleń skorzystało ok. 1,5 tys. osób, z których 97 proc. nie posiadało żadnego wykształcenia informatycznego. Wśród nich byli za to - operator koparki z Islandii, dramatopisarz, nurek, diagnosta laboratoryjny, architekt czy tłumaczka języka chińskiego. To potwierdza, że wcześniejsza kariera zawodowa nie ma znaczenia przy dobrym przygotowaniu do zawodu programisty. Najważniejsze są godziny spędzone pod okiem doświadczonego mentora i poświęcone na kodowanie oraz tworzenie własnych projektów - tłumaczy Marcin Kosedowski z Kodilla.com.

Ci, którzy uczyli się w szkołach programowania, dzisiaj już są programistami z większym doświadczeniem. Tak zaczynał Karol Mąkowski, który ukończył bootcamp informatyczny w 2016 roku. - Z wykształcenia jestem technologiem żywności, choć przed rozpoczęciem bootcampu pracowałem w różnych branżach. Nie miałem stałego zatrudnienia, pracowałem na zmywaku, budowie, jako steward, a przez jakiś czas nawet byłem bezrobotny. W pewnym momencie stwierdziłem, że muszę zmienić swoje życie. Chciałem zostać Front-end Developerem - zajmować się stronami internetowymi i umieć przekuwać dobre pomysły w konkretne realizacje. Oczywiście chciałem też znaleźć się w lepszej sytuacji finansowej - opisuje Karol, który od dwóch lat pracuje i odnosi sukcesy w branży IT.

Takich historii jest więcej. Każda z nich udowadnia, że warto korzystać z nowych możliwości dokształcania się. A decyzję o przebranżowieniu najlepiej podjąć jak najszybciej, aby zdobyć doświadczenie i móc piąć się po szczeblach kariery w nowej branży.

Źródło: www.kodilla.com

Znamy laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce - EKOMERSY

ekomersyZnamy już laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce - EKOMERSY. 29 listopada br. w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki. Konkurs miał na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających, bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów Internautów oraz 20-osobowego jury w czterech wiodących kategoriach:

 

  • Dostawcy. W kategorii brali udział dostawcy produktów i usług dla e-commerce. Obejmowała podkategorie takie, jak: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku itp.

 

  • E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych, strategii budowania lojalności klientów czy ekspansja zagraniczna

 

  • Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.

 

  • Osobowość roku. Wyróżnienie dla osoby, która wniosła szczególny wkład w rozwój branży.

 

W tegorocznej edycji wyniki przedstawiają się następująco:10158225 ekomersy2

 

Osobowość roku

Piotr Kiełcz

 

Rozwiązanie wspierające obsługę klientów

EKOMERS 2017: Unified Factory

II miejsce: edrone

III miejsce: Hotpay

 

Rozwiązanie wspierające zarządzanie e-biznesem

EKOMERS 2017: Idea 07 ERP

II miejsce: WFirma

III miejsce: Sugester

 

Rozwiązanie wspierające generowanie leadów i sprzedaży

EKOMERS 2017: ConversionLabs

II miejsce: FreshMail FreshForm

III miejsce: CallPage

 

Rozwiązanie wspierające logistykę (z wyłączeniem firm kurierskich)

EKOMERS 2017: GS1 za SSCC (seryjny numer jednostki logistycznej)

II miejsce: Bliskapaczka.pl

III miejsce: EPAKA.pl

 

Firma kurierska

EKOMERS 2017: PickPack

II miejsce: DHL

 

Innowacja płatnicza roku

EKOMERS 2017: PayU | Płacę później

II miejsce: Tpay.com - Fastpass

III miejsce: BlueMedia - zintegrowane płatności online

 

Debiut roku 2017

EKOMERS 2017: Unified Factory EASY

II miejsce: Bliskapaczka.pl

III miejsce: HotPay

 

Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową

EKOMERS 2017: Goglobal24

II miejsce: Legal Geek - Kreator Dokrates.pl

III miejsce: EPAKA.pl

 

Rozwiązanie infrastrukturalne i IT

EKOMERS 2017: EmailLabs

II miejsce: AtomStore

III miejsce: IAI-Shop.com

 

Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży

EKOMERS 2017: Sempai

II miejsce: Promotraffic

III miejsce: Awin

 

Najlepsza agencja wdrożeniowa

EKOMERS 2017: i-systems

II miejsce: Divante

III miejsce: Bold

 

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - mały sklep

EKOMERS 2017: 3mk

II miejsce: BodyBoom

III miejsce: Kontigo

 

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - duży sklep

EKOMERS 2017: CoffeDesk

II miejsce: TaniaKsiążka.pl

III miejsce: Bandi

 

Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży

EKOMERS 2017: R-Gol

II miejsce: ITAKA

III miejsce: Eastend

 10158226 ekomersy4

Strategia budowania lojalności klientów

EKOMERS 2017: Dr Tusz

II miejsce: bdsklep.pl

III miejsce: 3mk

 

Ekspansja zagraniczna

EKOMERS 2017: eSky

II miejsce: eobuwie

III miejsce: Etuo

 

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - mały sklep

EKOMERS 2017: BodyBoom

II miejsce: Pole Na Stole

III miejsce: gaia.com.pl

 

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - duży sklep

EKOMERS 2017: Chocolissimo

II miejsce: CoffeDesk

III miejsce: Dr Tusz

 

 

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników, uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej, w której jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych. W skład rady wchodzili m.in: Tomasz Karwatka (Divante), Bartosz Góralewicz (elephate.co), Michał Cortez (Dentsu Aegis Network), Justyna Dziegieć (L’Oreal) czy Konrad Latkowski (KSY Group).

 

Od 2012 roku organizacją gali rozdania Ekomersów zajmuje się fundacja Polak 2.0, na czele której stoi Adam Zygadlewicz.

 

Gratulujemy wszystkim Uczestnikom, Finalistom oraz Zwycięzcom!


 

Własny biznes niewielkim kosztem? Postaw na dropshipping

ar main 2Własny biznes - brzmi świetnie! Oprócz dobrego wydźwięku z daleka już pachnie prestiżem, pieniędzmi, niezależnością, samorealizacją i satysfakcją. Szybujące wysoko biznesowe marzenie musimy jednak sprowadzić na ziemię. Własny biznes to przede wszystkim spore wydatki i duże ryzyko finansowe. Inwestujesz środki na start, kupujesz produkty, wynajmujesz magazyny. Jakby tego było mało, nie wiesz czy biznes się powiedzie i zastanawiasz się czy firma przetrwa następny rok.

Biznes to również wielozadaniowość. Może multitasking jest modny, ale 24 - godzinna doba nie chce się wydłużyć. Logistyka realizacji zamówień, pakowanie i wysyłka produktów, obsługa klienta, marketing. Skąd brać na to czas i moc? Spokojnie, możesz odetchnąć i otworzyć własny sklep internetowy w modelu dropshipping. Bez obaw. To, co Cię powstrzymuje, nie będzie już przeszkodą. Własny biznes vs. Twoje obawy. Kto wygra to starcie?

1) Początki są trudne

Tak jak wyżej - bez obaw! Sklep internetowy w modelu Dropshipping to idealna propozycja dla osób, które chcą wystartować z własnym e-biznesem. Jeśli nie masz wystarczających środków na inwestycje, brakuje Ci wolnego czasu i doświadczenia, to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Dropshippping umożliwia szybki start biznesu internetowego i maksymalnie ułatwia jego prowadzenie.

 

Dropshipping wychodzi naprzeciw początkującym przedsiębiorcom. Decydując się na prowadzenie sklepu internetowego w tym modelu nie wynajmujesz magazynu, nie zajmujesz się jego logistyką, nie pakujesz, ani nie wysyłasz sprzedanych produktów. Biznes prowadzisz w pojedynkę z domu lub dowolnego miejsca, w którym zechcesz się znaleźć. Wystarczy dostęp do Internetu. Poczuj prawdziwy smak biznesowej wolności.

 

2) Własny biznes to ciężka praca

Nie jeździsz po towar, nie składujesz go w magazynach, nie martwisz się o stan i ilość asortymentu. Zatowarowujesz sklep w sposób czysto wirtualny. Po złożeniu zamówienia w Twoim sklepie internetowym jest ono automatycznie przekazywane bezpośrednio do hurtowni. Bez kompletowania, pakowania i bez wysyłek! Paragony i faktury przesyłasz drogą elektroniczną. W modelu dropshipping wszystko jest o wiele prostsze.

Opisy i zdjęcia produktów są już gotowe. Jednym prostym kliknięciem importujesz je do swojego e-sklepu. Oszczędzasz wiele godzin pracy, którą musiałbyś przeznaczyć na przygotowanie wszystkich opisów i zdjęć produktowych.

Co zostaje dla Ciebie? Twoim zadaniem jest dotarcie do klientów, kontakt z nimi, promocja sklepu i produktów, sprzedaż. A oprócz tego spijanie śmietanki korzyści - zarabianie. Czas, który zyskujesz - inwestujesz, dbając o rozwój sklepu.

 

3) Własny biznes to duże ryzyko

W dropshipping prezentujesz bogatą ofertę produktów bez jednoczesnego zamrażania gotówki. Ryzyko, że pozostaniesz z niesprzedanym towarem zostaje tutaj całkowicie wyeliminowane. Nie ma towaru, niczym nie ryzykujesz.

W tym modelu nie martwisz się również o zatrudnianie pracowników, których pomocy przecież nie potrzebujesz. Zyskujesz bez ponoszenia ryzyka.

4) Mam za mały budżet na start

 

Niepodważalną przewagą dropshippingu są niskie koszty prowadzenia biznesu. Odpadają tu wydatki związane z zatowarowaniem sklepu oraz wynajmem i prowadzeniem magazynu, a także obsługą całej logistyki.

Zwiększasz asortyment i obroty bez inwestowania w towar. Płacisz za niego dopiero wtedy, gdy klient zapłaci Tobie. Co to oznacza? Czysty zysk. Bez zamrażania gotówki. Bez wydawania pieniędzy na magazyn. To kwintesencja tego, co mogło powstać w sprzedaży online.

Wiele hurtowni dropshippingowych nie dolicza dodatkowych opłat za funkcjonowanie w tym modelu sprzedaży. Koszty obsługi związane z przygotowaniem i wysyłaniem paczek są najczęściej już zawarte w cenach produktów. Z kolei same ceny produktów w tym modelu sprzedaży zwykle nie są wcale wyższe, niż w przypadku sprzedaży hurtowej.

5) Mam zbyt mało czasu na biznes

W dropshippingu oszczędzasz swój czas. Dlaczego? Zamówienie złożone w Twoim sklepie internetowym trafia do dostawcy. To on wysyła towar bezpośrednio do klienta. A zatem magazynowaniem, pakowaniem i wysyłką Twoich produktów zajmuje się inna firma!

Ponadto coraz więcej hurtowni w ramach współpracy dropshippingowej oprócz realizacji zamówienia zajmuje się również obsługą posprzedażową, czyli gwarancjami, zwrotami, reklamacjami. Rozwiązanie idealne dla Ciebie.

 

 

6) Na tym się nie da zarobić

 

Sprzedaż w modelu dropshipping może być korzystna dla obu stron. W zależności od modelu zarobek dla sprzedawcy stanowi różnicę pomiędzy ceną zakupu, a ceną detaliczną (model marżowy) lub prowizję od sprzedaży (model prowizyjny). Czy wiesz, że są branże, w których marże przekraczają 90%? Tak, 90%!

 

7) Nie przetrwam na rynku

 

Dropshipping pozwala przekonać się czy Twój produkt spotka się z zainteresowaniem odbiorców. Testując rynek w tym modelu niczym nie ryzykujesz. Nie posiadasz fizycznie towaru, którym handlujesz i w każdej chwili możesz zmienić asortyment swojego e-sklepu.

Co zwiększa szanse powodzenia w dropshipping? Szybki i łatwy start, brak obciążających kosztów, różnorodność oferowanych produktów, przyspieszona wysyłka towaru z pominięciem właściciela e-sklepu docierająca do klienta nawet w ciągu 24 godzin. Każdego dnia jesteśmy świadkami sukcesów biznesowych osiąganych dzięki dropshipping.


8) Nie mam pomysłu na biznes

Postaw na dropshipping! Dzięki współpracy firm oferujących oprogramowanie dla sklepów internetowych z dostawcami i hurtowniami z Polski i zagranicy, masz ogromny wybór produktów, które możesz sprzedawać.

Komputery, notebooki, RTV i AGD, bielizna, odzież, książki, zabawki dla dzieci, kosmetyki, artykuły sportowe … i wiele innych. Wybierz produkt, na którego sprzedaż masz niepowtarzalny pomysł, dopraw go interesującą historią, stwórz własną markę i zacznij sprzedawać.

9) Nie wiem jak się za to zabrać

Jak to zrobić? Kontaktujesz się z wybraną hurtownią (np hurtownią bielizny, zabawek, czy skórzanych torebek), ustalasz warunki współpracy, podpisujesz umowę. Wybierasz produkty i ustalasz swoją marżę. Twój sklep może być zintegrowany z jedną lub kilkoma hurtowniami.

Integracja z bazami towarowymi dostawców odbywa się automatycznie. System samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny bez konieczności włączania komputera. Łatwo, szybko, wygodnie. Poniższa infografika obrazuje cały proces dropshippingowy.

 

Jak funkcjonuje Dropshipping?

-       Dropshipping opiera się na integracji sklepu internetowego z hurtownią. Korzystając z gotowej integracji RedCart możesz nawiązać współpracę z ponad 300 hurtowniami i dostawcami. A asortyment do swojego sklepu wybierasz spośród przeszło 2 mln produktów - mówi Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży RedCart.pl.

-       Gotowa integracja pozwala na szybki i sprawny import zdjęć i opisów, systematyczną i automatyczną aktualizację stanów magazynowych produktów oraz obsługę z poziomu panelu administracyjnego sklepu bez potrzeby korzystania z dodatkowych programów - dodaje.

 

Jakie są najważniejsze korzyści sprzedaży w dropshipping?

-       To przede wszystkim brak konieczności inwestowania dużych pieniędzy na start. Wszystkie produkty wysyłane są bezpośrednio z hurtowni, sprzedawca nie musi więc martwić się pieniędzmi na ich zakup oraz magazynowaniem - Renata Wojciechowska, Manager ds. e-commerce, internetowej hurtowni bielizny VMP

-       Warto również zaznaczyć, iż taki biznes bardzo łatwo prowadzić w pojedynkę, co eliminuje konieczność zatrudniania i opłacania dodatkowych pracowników. Swój e-biznes z powodzeniem można prowadzić w domu, gdyż warunkiem koniecznym jest jedynie dostęp do Internetu - dodaje.

 

Dla kogo dropshipping?

Biznes po godzinach

Praca na pełen etat to 8 godzin dziennie, przez 5 dni w tygodniu. Oznacza to, że kończysz pracę ok. godziny 16-17. Obsługą sklepu internetowego opartego na modelu dropshippingu z powodzeniem zajmiesz się po powrocie z biura i w weekendy. Prowadzenie biznesu w ten sposób jest znacznie mniej czasochłonne, a może przerodzić się w przyszłości w główne źródło dochodu. To dobry początek na drodze do pracy na własny rachunek.

Pełnoetatowa mama

Sklep internetowy bez dużego wysiłku z powodzeniem mogą prowadzić młode mamy, które opiekując się dziećmi, potrzebują lub po prostu chcą dodatkowo zarabiać. Własny biznes online pozwala niejednej mamie na pozostanie z dzieckiem w domu.

Zabiegani studenci

Dropshipping doskonale sprawdzi się w przypadku studentów poszukujących dodatkowego źródła dochodu na własne wydatki i utrzymanie. Niskie ryzyko, niskie koszta, a wiele możliwości. Młode, pomysłowe, pełne energii głowy będące na czasie ze światem online w łatwy sposób mogą rozkręcić swój biznes życia.


Podsumujmy, dlaczego warto wybrać dropshipping?

  • szybko startujesz z każdym e-biznesem
  • nie podejmujesz ryzyka finansowego
  • nie inwestujesz w zakup produktów
  • nie zamrażasz gotówki w towarze, którego nikt nie chce kupić
  • sprzedajesz tylko to, co cieszy się powodzeniem
  • za towar płacisz, gdy już zarobisz
  • nie ponosisz kosztów magazynowania towarów
  • łatwiej kontrolujesz wydatki
  • nie tracisz czasu na realizację zamówień
  • nie zajmujesz się zwrotami i reklamacjami klienta
  • oferujesz klientom dużą różnorodność produktów
  • skracasz czas przesyłki produktu do klienta

Dzięki Dropshipping zyskujesz czas m.in. na:

  • analizę rynku konkurencji
  • promocję sklepu i wizerunku własnej marki
  • prowadzenie bloga tematycznego
  • dbanie o relacje z klientami
  • dobieranie najodpowiedniejszych produktów
  • rozbudowę sklepu i kreowanie jego wyglądu
  • podejmowanie współpracy z partnerami

Dropshipping jest bardzo korzystnym modelem współpracy zarówno dla e-sklepu, hurtowni, jak i klienta. E-sklep zmniejsza koszty utrzymania, eliminuje wiele problemów związanych z zatowarowaniem sklepu oraz oszczędza cenny czas. Hurtownia ułatwiając proces sprzedaży e-sklepom zyskuje nowe miejsca zbytu swoich towarów. Klienci mogą cieszyć się szerokim asortymentem oraz ekspresową przesyłką zamówionego produktu.

Boisz się ryzyka związanego z nowym biznesem? Przeraża Cię realizacja zamówień, wysyłka produktów do klientów? Brakuje Ci kapitału na rozkręcenie sprzedaży w Internecie? Być może Dropshipping to dobra opcja dla Ciebie.

Marketing miejsc to coś więcej niż reklama VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

10071970 fot.1 podkarpackieTworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. Niestety, obszar ten wciąż często redukowany jest do kampanii reklamowych, stworzenia logotypu i prowadzenia strony internetowej oraz kanałów social media. Tymczasem na skuteczny marketing terytorialny składa się szereg kreatywnych działań. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.

Realizowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realne przełożenie na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pozwala osiągnąć różne cele strategiczne: ściągnąć inwestorów, zachęcić do przyjazdu turystów, zwiększyć zadowolenie mieszkańców. By uzyskać najlepsze efekty zaleca się podkreślanie najmocniejszych lub najbardziej charakterystycznych stron danej miejscowości. W tym obszarze często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promocji jest informowanie o istniejących atrakcjach jako złożonej całości, zamiast skupiania się na pojedynczych elementach. W poszczególnych obiektach i zabytkach zawiera się ogromna wartość, które jeśli zostaną ujęte całościowo, mogą stanowić unikatowe i niezwykle ważne dziedzictwo kulturowe Polski. O skutecznych narzędziach komunikacji z mieszkańcami miast i regionów będzie mowa właśnie na kolejnym Kongresie Marketingu w Samorządach.

O wartości, jaką niesie ze sobą stosowanie zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego, opowiedzą prelegenci VII już edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Jeden z tematów przedstawią Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno oraz Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, którzy opowiedzą jak zbudować markę miasta na bazie produktu lokalnego. Prelegentami Kongresu będą także m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin. Cały program można obejrzeć na stronie www.podkarpackie.org.pl. Tam także znajduje się formularz rejestracyjny. Zapraszamy do udziału.

***
Dane osoby do kontaktu:
dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.
tel.: 602 44 55 96; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

***

Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o nowoczesnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymiUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, TOP S.A., Logito, oraz Newspoint Sp. z o.o.

Patronat medialny nad kongresem objęli: TVP3 Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, RMF FM, Rzeszów News, gospodarkaPodkarpacka.pl, portalmedialny.pl, Marketing dla Ciebie, eBiznesonline, Forum Samorządowe, twojejaslo.pl, Wspólnota, Marketing i Rynek, NowyMarketing, Mój Rzeszów, Law Business Quality, marketingmiejsca.com.pl, najlepszekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, mojekonferencje.pl


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.