Znamy laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce - EKOMERSY

ekomersyZnamy już laureatów VI edycji najważniejszych nagród branży e-commerce w Polsce - EKOMERSY. 29 listopada br. w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki. Konkurs miał na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających, bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów Internautów oraz 20-osobowego jury w czterech wiodących kategoriach:

 

  • Dostawcy. W kategorii brali udział dostawcy produktów i usług dla e-commerce. Obejmowała podkategorie takie, jak: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku itp.

 

  • E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych, strategii budowania lojalności klientów czy ekspansja zagraniczna

 

  • Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.

 

  • Osobowość roku. Wyróżnienie dla osoby, która wniosła szczególny wkład w rozwój branży.

 

W tegorocznej edycji wyniki przedstawiają się następująco:10158225 ekomersy2

 

Osobowość roku

Piotr Kiełcz

 

Rozwiązanie wspierające obsługę klientów

EKOMERS 2017: Unified Factory

II miejsce: edrone

III miejsce: Hotpay

 

Rozwiązanie wspierające zarządzanie e-biznesem

EKOMERS 2017: Idea 07 ERP

II miejsce: WFirma

III miejsce: Sugester

 

Rozwiązanie wspierające generowanie leadów i sprzedaży

EKOMERS 2017: ConversionLabs

II miejsce: FreshMail FreshForm

III miejsce: CallPage

 

Rozwiązanie wspierające logistykę (z wyłączeniem firm kurierskich)

EKOMERS 2017: GS1 za SSCC (seryjny numer jednostki logistycznej)

II miejsce: Bliskapaczka.pl

III miejsce: EPAKA.pl

 

Firma kurierska

EKOMERS 2017: PickPack

II miejsce: DHL

 

Innowacja płatnicza roku

EKOMERS 2017: PayU | Płacę później

II miejsce: Tpay.com - Fastpass

III miejsce: BlueMedia - zintegrowane płatności online

 

Debiut roku 2017

EKOMERS 2017: Unified Factory EASY

II miejsce: Bliskapaczka.pl

III miejsce: HotPay

 

Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową

EKOMERS 2017: Goglobal24

II miejsce: Legal Geek - Kreator Dokrates.pl

III miejsce: EPAKA.pl

 

Rozwiązanie infrastrukturalne i IT

EKOMERS 2017: EmailLabs

II miejsce: AtomStore

III miejsce: IAI-Shop.com

 

Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży

EKOMERS 2017: Sempai

II miejsce: Promotraffic

III miejsce: Awin

 

Najlepsza agencja wdrożeniowa

EKOMERS 2017: i-systems

II miejsce: Divante

III miejsce: Bold

 

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - mały sklep

EKOMERS 2017: 3mk

II miejsce: BodyBoom

III miejsce: Kontigo

 

Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - duży sklep

EKOMERS 2017: CoffeDesk

II miejsce: TaniaKsiążka.pl

III miejsce: Bandi

 

Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży

EKOMERS 2017: R-Gol

II miejsce: ITAKA

III miejsce: Eastend

 10158226 ekomersy4

Strategia budowania lojalności klientów

EKOMERS 2017: Dr Tusz

II miejsce: bdsklep.pl

III miejsce: 3mk

 

Ekspansja zagraniczna

EKOMERS 2017: eSky

II miejsce: eobuwie

III miejsce: Etuo

 

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - mały sklep

EKOMERS 2017: BodyBoom

II miejsce: Pole Na Stole

III miejsce: gaia.com.pl

 

Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - duży sklep

EKOMERS 2017: Chocolissimo

II miejsce: CoffeDesk

III miejsce: Dr Tusz

 

 

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników, uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej, w której jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych. W skład rady wchodzili m.in: Tomasz Karwatka (Divante), Bartosz Góralewicz (elephate.co), Michał Cortez (Dentsu Aegis Network), Justyna Dziegieć (L’Oreal) czy Konrad Latkowski (KSY Group).

 

Od 2012 roku organizacją gali rozdania Ekomersów zajmuje się fundacja Polak 2.0, na czele której stoi Adam Zygadlewicz.

 

Gratulujemy wszystkim Uczestnikom, Finalistom oraz Zwycięzcom!


 

Własny biznes niewielkim kosztem? Postaw na dropshipping

ar main 2Własny biznes - brzmi świetnie! Oprócz dobrego wydźwięku z daleka już pachnie prestiżem, pieniędzmi, niezależnością, samorealizacją i satysfakcją. Szybujące wysoko biznesowe marzenie musimy jednak sprowadzić na ziemię. Własny biznes to przede wszystkim spore wydatki i duże ryzyko finansowe. Inwestujesz środki na start, kupujesz produkty, wynajmujesz magazyny. Jakby tego było mało, nie wiesz czy biznes się powiedzie i zastanawiasz się czy firma przetrwa następny rok.

Biznes to również wielozadaniowość. Może multitasking jest modny, ale 24 - godzinna doba nie chce się wydłużyć. Logistyka realizacji zamówień, pakowanie i wysyłka produktów, obsługa klienta, marketing. Skąd brać na to czas i moc? Spokojnie, możesz odetchnąć i otworzyć własny sklep internetowy w modelu dropshipping. Bez obaw. To, co Cię powstrzymuje, nie będzie już przeszkodą. Własny biznes vs. Twoje obawy. Kto wygra to starcie?

1) Początki są trudne

Tak jak wyżej - bez obaw! Sklep internetowy w modelu Dropshipping to idealna propozycja dla osób, które chcą wystartować z własnym e-biznesem. Jeśli nie masz wystarczających środków na inwestycje, brakuje Ci wolnego czasu i doświadczenia, to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Dropshippping umożliwia szybki start biznesu internetowego i maksymalnie ułatwia jego prowadzenie.

 

Dropshipping wychodzi naprzeciw początkującym przedsiębiorcom. Decydując się na prowadzenie sklepu internetowego w tym modelu nie wynajmujesz magazynu, nie zajmujesz się jego logistyką, nie pakujesz, ani nie wysyłasz sprzedanych produktów. Biznes prowadzisz w pojedynkę z domu lub dowolnego miejsca, w którym zechcesz się znaleźć. Wystarczy dostęp do Internetu. Poczuj prawdziwy smak biznesowej wolności.

 

2) Własny biznes to ciężka praca

Nie jeździsz po towar, nie składujesz go w magazynach, nie martwisz się o stan i ilość asortymentu. Zatowarowujesz sklep w sposób czysto wirtualny. Po złożeniu zamówienia w Twoim sklepie internetowym jest ono automatycznie przekazywane bezpośrednio do hurtowni. Bez kompletowania, pakowania i bez wysyłek! Paragony i faktury przesyłasz drogą elektroniczną. W modelu dropshipping wszystko jest o wiele prostsze.

Opisy i zdjęcia produktów są już gotowe. Jednym prostym kliknięciem importujesz je do swojego e-sklepu. Oszczędzasz wiele godzin pracy, którą musiałbyś przeznaczyć na przygotowanie wszystkich opisów i zdjęć produktowych.

Co zostaje dla Ciebie? Twoim zadaniem jest dotarcie do klientów, kontakt z nimi, promocja sklepu i produktów, sprzedaż. A oprócz tego spijanie śmietanki korzyści - zarabianie. Czas, który zyskujesz - inwestujesz, dbając o rozwój sklepu.

 

3) Własny biznes to duże ryzyko

W dropshipping prezentujesz bogatą ofertę produktów bez jednoczesnego zamrażania gotówki. Ryzyko, że pozostaniesz z niesprzedanym towarem zostaje tutaj całkowicie wyeliminowane. Nie ma towaru, niczym nie ryzykujesz.

W tym modelu nie martwisz się również o zatrudnianie pracowników, których pomocy przecież nie potrzebujesz. Zyskujesz bez ponoszenia ryzyka.

4) Mam za mały budżet na start

 

Niepodważalną przewagą dropshippingu są niskie koszty prowadzenia biznesu. Odpadają tu wydatki związane z zatowarowaniem sklepu oraz wynajmem i prowadzeniem magazynu, a także obsługą całej logistyki.

Zwiększasz asortyment i obroty bez inwestowania w towar. Płacisz za niego dopiero wtedy, gdy klient zapłaci Tobie. Co to oznacza? Czysty zysk. Bez zamrażania gotówki. Bez wydawania pieniędzy na magazyn. To kwintesencja tego, co mogło powstać w sprzedaży online.

Wiele hurtowni dropshippingowych nie dolicza dodatkowych opłat za funkcjonowanie w tym modelu sprzedaży. Koszty obsługi związane z przygotowaniem i wysyłaniem paczek są najczęściej już zawarte w cenach produktów. Z kolei same ceny produktów w tym modelu sprzedaży zwykle nie są wcale wyższe, niż w przypadku sprzedaży hurtowej.

5) Mam zbyt mało czasu na biznes

W dropshippingu oszczędzasz swój czas. Dlaczego? Zamówienie złożone w Twoim sklepie internetowym trafia do dostawcy. To on wysyła towar bezpośrednio do klienta. A zatem magazynowaniem, pakowaniem i wysyłką Twoich produktów zajmuje się inna firma!

Ponadto coraz więcej hurtowni w ramach współpracy dropshippingowej oprócz realizacji zamówienia zajmuje się również obsługą posprzedażową, czyli gwarancjami, zwrotami, reklamacjami. Rozwiązanie idealne dla Ciebie.

 

 

6) Na tym się nie da zarobić

 

Sprzedaż w modelu dropshipping może być korzystna dla obu stron. W zależności od modelu zarobek dla sprzedawcy stanowi różnicę pomiędzy ceną zakupu, a ceną detaliczną (model marżowy) lub prowizję od sprzedaży (model prowizyjny). Czy wiesz, że są branże, w których marże przekraczają 90%? Tak, 90%!

 

7) Nie przetrwam na rynku

 

Dropshipping pozwala przekonać się czy Twój produkt spotka się z zainteresowaniem odbiorców. Testując rynek w tym modelu niczym nie ryzykujesz. Nie posiadasz fizycznie towaru, którym handlujesz i w każdej chwili możesz zmienić asortyment swojego e-sklepu.

Co zwiększa szanse powodzenia w dropshipping? Szybki i łatwy start, brak obciążających kosztów, różnorodność oferowanych produktów, przyspieszona wysyłka towaru z pominięciem właściciela e-sklepu docierająca do klienta nawet w ciągu 24 godzin. Każdego dnia jesteśmy świadkami sukcesów biznesowych osiąganych dzięki dropshipping.


8) Nie mam pomysłu na biznes

Postaw na dropshipping! Dzięki współpracy firm oferujących oprogramowanie dla sklepów internetowych z dostawcami i hurtowniami z Polski i zagranicy, masz ogromny wybór produktów, które możesz sprzedawać.

Komputery, notebooki, RTV i AGD, bielizna, odzież, książki, zabawki dla dzieci, kosmetyki, artykuły sportowe … i wiele innych. Wybierz produkt, na którego sprzedaż masz niepowtarzalny pomysł, dopraw go interesującą historią, stwórz własną markę i zacznij sprzedawać.

9) Nie wiem jak się za to zabrać

Jak to zrobić? Kontaktujesz się z wybraną hurtownią (np hurtownią bielizny, zabawek, czy skórzanych torebek), ustalasz warunki współpracy, podpisujesz umowę. Wybierasz produkty i ustalasz swoją marżę. Twój sklep może być zintegrowany z jedną lub kilkoma hurtowniami.

Integracja z bazami towarowymi dostawców odbywa się automatycznie. System samodzielnie pobiera dane i aktualizuje stany magazynowe oraz ceny bez konieczności włączania komputera. Łatwo, szybko, wygodnie. Poniższa infografika obrazuje cały proces dropshippingowy.

 

Jak funkcjonuje Dropshipping?

-       Dropshipping opiera się na integracji sklepu internetowego z hurtownią. Korzystając z gotowej integracji RedCart możesz nawiązać współpracę z ponad 300 hurtowniami i dostawcami. A asortyment do swojego sklepu wybierasz spośród przeszło 2 mln produktów - mówi Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży RedCart.pl.

-       Gotowa integracja pozwala na szybki i sprawny import zdjęć i opisów, systematyczną i automatyczną aktualizację stanów magazynowych produktów oraz obsługę z poziomu panelu administracyjnego sklepu bez potrzeby korzystania z dodatkowych programów - dodaje.

 

Jakie są najważniejsze korzyści sprzedaży w dropshipping?

-       To przede wszystkim brak konieczności inwestowania dużych pieniędzy na start. Wszystkie produkty wysyłane są bezpośrednio z hurtowni, sprzedawca nie musi więc martwić się pieniędzmi na ich zakup oraz magazynowaniem - Renata Wojciechowska, Manager ds. e-commerce, internetowej hurtowni bielizny VMP

-       Warto również zaznaczyć, iż taki biznes bardzo łatwo prowadzić w pojedynkę, co eliminuje konieczność zatrudniania i opłacania dodatkowych pracowników. Swój e-biznes z powodzeniem można prowadzić w domu, gdyż warunkiem koniecznym jest jedynie dostęp do Internetu - dodaje.

 

Dla kogo dropshipping?

Biznes po godzinach

Praca na pełen etat to 8 godzin dziennie, przez 5 dni w tygodniu. Oznacza to, że kończysz pracę ok. godziny 16-17. Obsługą sklepu internetowego opartego na modelu dropshippingu z powodzeniem zajmiesz się po powrocie z biura i w weekendy. Prowadzenie biznesu w ten sposób jest znacznie mniej czasochłonne, a może przerodzić się w przyszłości w główne źródło dochodu. To dobry początek na drodze do pracy na własny rachunek.

Pełnoetatowa mama

Sklep internetowy bez dużego wysiłku z powodzeniem mogą prowadzić młode mamy, które opiekując się dziećmi, potrzebują lub po prostu chcą dodatkowo zarabiać. Własny biznes online pozwala niejednej mamie na pozostanie z dzieckiem w domu.

Zabiegani studenci

Dropshipping doskonale sprawdzi się w przypadku studentów poszukujących dodatkowego źródła dochodu na własne wydatki i utrzymanie. Niskie ryzyko, niskie koszta, a wiele możliwości. Młode, pomysłowe, pełne energii głowy będące na czasie ze światem online w łatwy sposób mogą rozkręcić swój biznes życia.


Podsumujmy, dlaczego warto wybrać dropshipping?

  • szybko startujesz z każdym e-biznesem
  • nie podejmujesz ryzyka finansowego
  • nie inwestujesz w zakup produktów
  • nie zamrażasz gotówki w towarze, którego nikt nie chce kupić
  • sprzedajesz tylko to, co cieszy się powodzeniem
  • za towar płacisz, gdy już zarobisz
  • nie ponosisz kosztów magazynowania towarów
  • łatwiej kontrolujesz wydatki
  • nie tracisz czasu na realizację zamówień
  • nie zajmujesz się zwrotami i reklamacjami klienta
  • oferujesz klientom dużą różnorodność produktów
  • skracasz czas przesyłki produktu do klienta

Dzięki Dropshipping zyskujesz czas m.in. na:

  • analizę rynku konkurencji
  • promocję sklepu i wizerunku własnej marki
  • prowadzenie bloga tematycznego
  • dbanie o relacje z klientami
  • dobieranie najodpowiedniejszych produktów
  • rozbudowę sklepu i kreowanie jego wyglądu
  • podejmowanie współpracy z partnerami

Dropshipping jest bardzo korzystnym modelem współpracy zarówno dla e-sklepu, hurtowni, jak i klienta. E-sklep zmniejsza koszty utrzymania, eliminuje wiele problemów związanych z zatowarowaniem sklepu oraz oszczędza cenny czas. Hurtownia ułatwiając proces sprzedaży e-sklepom zyskuje nowe miejsca zbytu swoich towarów. Klienci mogą cieszyć się szerokim asortymentem oraz ekspresową przesyłką zamówionego produktu.

Boisz się ryzyka związanego z nowym biznesem? Przeraża Cię realizacja zamówień, wysyłka produktów do klientów? Brakuje Ci kapitału na rozkręcenie sprzedaży w Internecie? Być może Dropshipping to dobra opcja dla Ciebie.

Marketing miejsc to coś więcej niż reklama VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

10071970 fot.1 podkarpackieTworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. Niestety, obszar ten wciąż często redukowany jest do kampanii reklamowych, stworzenia logotypu i prowadzenia strony internetowej oraz kanałów social media. Tymczasem na skuteczny marketing terytorialny składa się szereg kreatywnych działań. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.

Realizowanie kompleksowej strategii komunikacyjnej może mieć realne przełożenie na funkcjonowanie całej jednostki terytorialnej. Stworzenie atrakcyjnego wizerunku pozwala osiągnąć różne cele strategiczne: ściągnąć inwestorów, zachęcić do przyjazdu turystów, zwiększyć zadowolenie mieszkańców. By uzyskać najlepsze efekty zaleca się podkreślanie najmocniejszych lub najbardziej charakterystycznych stron danej miejscowości. W tym obszarze często wykorzystuje się np. potrawy regionalne. Innym sposobem promocji jest informowanie o istniejących atrakcjach jako złożonej całości, zamiast skupiania się na pojedynczych elementach. W poszczególnych obiektach i zabytkach zawiera się ogromna wartość, które jeśli zostaną ujęte całościowo, mogą stanowić unikatowe i niezwykle ważne dziedzictwo kulturowe Polski. O skutecznych narzędziach komunikacji z mieszkańcami miast i regionów będzie mowa właśnie na kolejnym Kongresie Marketingu w Samorządach.

O wartości, jaką niesie ze sobą stosowanie zróżnicowanych elementów marketingu terytorialnego, opowiedzą prelegenci VII już edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Jeden z tematów przedstawią Zbigniew Wdowiak – zastępca prezydenta miasta Kutno oraz Weronika Lenarczyk – kierownik Działu Organizacji i Promocji Imprez Kutnowskiego Domu Kultury, którzy opowiedzą jak zbudować markę miasta na bazie produktu lokalnego. Prelegentami Kongresu będą także m.in. Sebastian Chachołek, prezes Grupy PRC, Bohdan Pawłowicz, Dyrektor Marketingu NASK, Michał Ostoja-Ostaszewski z Alegria Activity Central Europe sp. z o.o. czy Piotr Lutek, prezes zarządu SYNERGIA Lublin. Cały program można obejrzeć na stronie www.podkarpackie.org.pl. Tam także znajduje się formularz rejestracyjny. Zapraszamy do udziału.

***
Dane osoby do kontaktu:
dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.
tel.: 602 44 55 96; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

***

Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o nowoczesnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymiUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, TOP S.A., Logito, oraz Newspoint Sp. z o.o.

Patronat medialny nad kongresem objęli: TVP3 Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, RMF FM, Rzeszów News, gospodarkaPodkarpacka.pl, portalmedialny.pl, Marketing dla Ciebie, eBiznesonline, Forum Samorządowe, twojejaslo.pl, Wspólnota, Marketing i Rynek, NowyMarketing, Mój Rzeszów, Law Business Quality, marketingmiejsca.com.pl, najlepszekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, mojekonferencje.pl


XIII Targi eHandlu Relacja

8 listopada w Warszawie odbyła się trzynasta edycja Targów eHandlu. EXPO XXI ugościło największy event branży e-commerce w Polsce.

 

Swoją ofertę zaprezentowało blisko 140 wystawców. Różnorodność pod tym względem była ogromna - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ERP, płatności online, po agencje marketingowe.

 

Na zwiedzających czekały dzisiaj aż 22 fachowe prelekcje, które odbywały się na równolegle na 3 scenach. Mogliśmy dzisiaj posłuchać m.in o tym jak poradzić sobie z przeciążonym serwerem podczas Black Friday, dowiedzieć się czym są notyfikacje web push, czy też zaznajomić się z nowinkami w płatnościach mobilnych. Warto także wspomnieć o odbywającej się w trakcie Targów Gali Zaufanych Ceneo.pl, podczas której nagrodzono najbardziej wyróżniające się firmy z branży e-handlu.

 

Jak zapewniają organizatorzy, nagrania z prelekcji będą stopniowo pojawiać się na oficjalnym fanpage’u Targów eHandlu. Jeżeli nie mieliście możliwości uczestniczenia w prelekcji, zachęcamy do bacznego śledzenia ich Facebooka.

 

-       Trzynasta edycja naszego wydarzenia okazała się ogromnym sukcesem. Zanotowaliśmy rekord frekwencji - odwiedziło nas ponad 5000 osób! Spotkaliśmy się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat eventu co nas bardzo cieszy i sprawia, że jesteśmy jeszcze bardziej zmotywowani, żeby tworzyć ten projekt dalej! Mogę zdradzić, że następna edycja odbędzie się już w kwietniu 2018 roku w Krakowie, szczegóły ujawnimy już wkrótce. - mówi Roman Turaj, organizator Targów eHandlu

 

 

Jak udało nam się dowiedzieć, już na przełomie listopada i grudnia rusza otwarta sprzedaż stoisk na to kwietniowe wydarzenie - jeżeli chcesz wypromować swoje usługi w e-commerce - to jest dla Ciebie świetna okazja.

 

Jeżeli nie słyszeliście jeszcze o Targach eHandlu, zapraszamy do zapoznania się z projektem na stronie:

https://targiehandlu.pl/

 

Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć ze środowego eventu.


IT Future Expo 2017 już za nami!

Relacja - V edycja IT Future Expo

FutureExpo2017 targi541 mm19 i 20 września Warszawa skupiła całe IT w jednym miejscu! Jak co roku, na Stadionie PGE Narodowym odbyło się największe spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz nowym nurtom informatyczno-technologicznym. Targi odwiedziło liczne grono specjalistów i ekspertów z szeroko pojętej branży IT. Wyselekcjonowane grono liderów IT oraz istotnych gości branżowych, przyczyniło się do stworzenia idealnej atmosfery networkingowej oraz wymiany merytorycznej i trudno dostępnej wiedzy. Podczas tegorocznej edycji pojawili się także uczestnicy z zagranicy, którzy aktywnie uczestniczyli w wydarzeniu. To pokazuje, że IT Future Expo staje się imprezą międzynarodową, co raz bardziej rozpoznawalną i cenioną również na rynkach zagranicznych.

Otwarciem targów była prestiżowa Gala IT Future Awards, będąca zwieńczeniem corocznej rywalizacji firm technologicznych. Podczas wydarzenia zostali wyłonieni Liderzy IT 2017 spośród 16 kategorii konkursowych. W tym roku, po raz pierwszy wyłoniliśmy również najlepsze rozwiązanie IT według Internautów J

Miło nam przedstawić Liderów Konkursu w roku 2017:

  • 9LivesData z produktem NEC HYDRASTOR w kategorii Backup&Storage Leader
  • Querona w kategorii BI Trends
  • Astrafox z produktem AMODIT w kategorii BPM Leader
  • Oktawave z platformą chmury obliczeniowej typu laaS w kategorii Cloud Computing
  • nanoVo z komputerami All-in-One w kategorii Computer & Equipment Technology
  • CORNING z produktem EDGE8 w kategorii Data Center Leader
  • LEGAL GEEK z produktem Dokrates – kreator umów i regulaminów w kategorii

E-commerce Innovation

  • Soneta z produktem enova 365 w kategorii ERP Trends
  • Slimstock z produktem Slim4 w kategorii Industry Dedicated IT Solutions
  • APC Schneider Electric z produktem APC Smart-UPS SRT 2200VA RM 230V Network Card w kategorii Infastructure Innovation
  • Sage z produktem Sage 50c w kategorii Innowacja Roku 2017
  • SOPHOS z zsynchronizowaną ochroną w kategorii IT Security
  • Curvature z produktem NetSure w kategorii IT Services Leader
  • Croo z produktem SMART CLM CROO w kategorii Mobile Trends
  • R&M z produktem R&MinteliPhy w kategorii Network
  • Canon z produktem Canon Output Management w kategorii Workflow Management
  • Edokumenty z produktem Ready w kategorii najlepsze rozwiązanie IT według Internautów

Podczas Gali, jak co roku odbyła się debata ekspertów branżowych w zakresie bezpieczeństwa. Tematem przewodnim debaty było: „Cyberbezpieczeństwo wyzwaniem XXI wieku”. Debatę poprowadził Pan Michał Kurek z KPMG. W dyskusji również wzięli udział: Pan Przemysław Jabłoński z firmy Canon, Pan Tomasz Omelaniuk z firmy HP, Pan Sebastian Zamora z firmy Sophos i Pan Piotr Ciski z Sage. Nie zabrakło również Pana Tomasza Prusinowskiego z GRAAL i Pana Grzegorza Długajczyka z ING. Podczas polemiki mówców, zostały poruszone najważniejsze obecnie zagrożenia dla bezpieczeństwo urządzeń (IoT) oraz data mining. Po wnikliwej dyskusji odbył się bankiet, w trakcie którego Goście mieli czas na zacieśnienie relacji biznesowych i chwilę relaksu.

Wieczór został wzbogacony o część artystyczną i występ wokalistki. Patrycja Malinowska oczarowała publiczność.

Podczas samych targów, mieliśmy szansę poznać zarówno firmy polskie, jak i zagraniczne. Uczestnicy mogli zdobyć cenne informacje m.in. z zakresu bezpieczeństwa, BIG Data czy złożonych procesów biznesowych. Eksperci chętnie dzielili się swoimi doświadczeniami oraz nowymi technologiami. Przedstawiali ciekawe use case’y, które sprawiły, że nie zabrakło dużego zainteresowania ze strony Zwiedzających i Słuchaczy.

Poszukiwacze Talentów, nowoczesne technologie, drukarki 3D, wirtualna rzeczywistość, strefa dronów, IT Law Point, Punkt Dotacji Unijnych – to wszystko czekało na uczestników wydarzenia!

Gościem Specjalnym i prelegentem był Łukasz Jakóbiak, który zainspirował Uczestników do działania i dalszego kreowania swoich pomysłów. Nie zabrakło również strefy Kariery w IT, gdzie sporą atrakcją okazała się Foto Budka, w której całkiem za darmo można było wykonać profesjonalne zdjęcie do CV.

Wydarzenie odbyło się pod Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Mazowieckiego, oraz Krajowej Izby Gospodarczej.

Sponsorem Strategicznym targów była firma Canon, która przygotowała zjawiskowe stoisko wystawiennicze oraz była gospodarzem warsztatów dotyczących bezpieczeństwa.

Podczas targów, jak co roku odbył się IT Future Congress, który pełnił istotną rolę pod względem merytorycznym. Słuchacze mogli wysłuchać ciekawych wystąpień. Nie zabrakło prelekcji z zakresu bezpieczeństwa IT, data center, mobile, BPM, czy Workflow. Pan Grzegorz Długajczyk z ING przykuł uwagę słuchaczy prelekcją o Wyzwaniach i dobrych praktykach zarządzania ryzykiem technologicznym dla obszaru cyberzagrożeń. Pan Sebastian Zamora z firmy Sophos opowiedział o bezpieczeństwie 2.0 i synchronizacji narzędzi bezpieczeństwa. Podczas Targów miała miejsce również debata firmy Canon, podczas której mówcy poruszyli kwestie, dotyczące zagrożeń w obszarze firmowych urządzeń drukujących oraz jak zminimalizować ryzyka z tym związane. Podczas kongresu nie zabrakło też prelekcji Pana Macieja Jeruzala z BGK, który opowiedział o tym, jak istotny wpływ na organizację ma automatyzacja procesów biznesowych.

Wielostronne spektrum zagadnień poruszonych podczas kongresu, przyciągnęło bardzo liczne grono odpowiednio stargetowanych uczestników. Jednocześnie każdy słuchacz odnalazł w programie interesujące tematy wystąpień.

Podczas tegorocznej edycji Organizatorzy przygotowali kilka nowych atrakcji dla uczestników. Nie zabrakło u nas IT Law Point, gdzie Doradcy z kancelarii Szostek_Bar i Partnerzy udzielali porad prawnych w zakresie prawa IT.

Kluczowym punktem był również punkt Dotacji UE dla IT, gdzie można było zasięgnąć porad w zakresie uzyskania wsparcia finansowego na rozwój działalności i oprogramowania w branży IT. Firma Grant Thorton stanęła na wysokości zadania!

Największą atrakcją była strefa dronów. Każdy z uczestników mógł zobaczyć te bezzałogowe statki oraz uzyskać informacje na temat ich użytkowania. Specjaliści z DRONPORT chętnie udzielali wyczerpujących odpowiedzi na zadawane pytania.

Nie zabrakło również strefy relaksu, którą w tym roku zorganizowała firma For Good Health.

Na targi przybyło szerokie grono Dyrektorów IT, Specjalistów IT, Reprezentantów firm, a także Członków Zarządu! Wśród uczestników znaleźli się reprezentanci z wielu branż:

  • Administracji Publicznej
  • Energii & Surowców
  • Finansów
  • FMCG & Retail
  • Motoryzacji
  • Nauki i Edukacji
  • Przemysłu i Produkcji
  • Telekomunikacji
  • Transportu

Taki dobór grupy docelowej sprawił, iż łatwiej było nawiązywać relacje biznesowe Wystawcom, których wypowiedzi możemy zweryfikować w dalszej części.

  • Bardzo cieszymy się jak rozwija się to wydarzenie. Te kontakty, które nawiązujemy są zawsze na tyle dobre, że chętnie wracamy.
    APC

 

  • Mieliśmy zaszczyt po raz pierwszy brać udział w targach IT Future Expo. Targi były dobrą okazją do pozyskania nowych kontaktów biznesowych zarówno z innymi dostawcami, jak i uczestnikami. Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym wydarzeniu.
    Curvature

  • Sporo ludzi, sporo bardzo ciekawych wystawców.
    Grey Wizard

  • Na targach nawiązaliśmy sporo kontaktów, rozmowy były bardzo owocne.
    Macrologic

  • Były bardzo rzeczowe pytania, rzeczowa rozmowa z informatykami, z osobami z działu sprzedaży, na których nam najbardziej zależy.
    Bs4

  • Mieliśmy zaszczyt po raz pierwszy brać udział w targach IT Future Expo. Targi były dobrą okazją do pozyskania nowych kontaktów biznesowych zarówno z innymi dostawcami, jak i uczestnikami. Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w tym wydarzeniu.
    Curvature

 

  • Chciałbym podziękować organizatorom za wspaniałą pracę, którą wykonali organizując całe wydarzenie. Należy tylko wierzyć, że kolejne konferencje będą również obfitowały w podobną mnogość odwiedzających i wystawców, a poziom merytoryczny zostanie utrzymany! Do zobaczenia w czasie kolejnej edycji!
    Corning

 

  • The feedback is only positive: great organization, everything was clear from the very beginning, quick responses, great guidance and support! And from the business side: great meeting with customers and a lot of networking opportunities J So, the highest ranking.
    Sophos
    • Na targach IT Future Expo mieliśmy przyjemność gościć wiele zainteresowanych naszym stoiskiem osób, rozmawiać o technologiach wielowirnikowców i poznać wielu wielbicieli tych maszyn. Tematykę dronów poruszyliśmy również na naszym wykładzie, opowiadając o ich wykorzystaniu przy projektowaniu architektonicznym i w geodezji, który cieszył się równie dużym zainteresowaniem. Dziękujemy organizatorom,
      Zespół DRONPORT

 

W imieniu Organizatora - Wszystkim Wystawcom, Liderom IT życzymy samych sukcesów w dalszej pracy i doskonaleniu swoich rozwiązań, a Sponsorom i Patronom Medialnym dziękujemy za wsparcie imprezy! Dziękujemy za przybycie oraz aktywne uczestnictwo wszystkim Zwiedzającym i Słuchaczom. Zapraszamy już za rok!

 

 

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.