"Forum Transportu Publicznego - nowe technologie i bezpieczeństwo”

forum transportu 30 sierpnia

Jakie są sposoby wdrażania priorytetów dla transportu publicznego, jakie są wady i zalety priorytetów lokalnych oraz centralnych? Dlaczego wraz z priorytetami należy wdrożyć także obszarowy system sterowania ruchem, a także jakie efekty dzięki nim można osiągnąć?

Na powyższe i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas wyjątkowego wydarzenia, które odbędzie się już 30 sierpnia w Warszawie:

„Forum Transportu Publicznego - nowe technologie i bezpieczeństwo”

Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>

Ilość miejsc jest ograniczona, Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli:

  • Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Urząd Transportu Kolejowego
  • Marszałek Województwa Małopolskiego
  • Marszałek Województwa Pomorskiego
  • Marszałek Województwa Lubuskiego
  • Marszałek Województwa Opolskiego
  • Marszałek Województwa Mazowieckiego
  • Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
  • Związek Powiatów Polskich

 

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Elżbieta Polak - Marszałek Województwa Lubuskiego

"Systemowe rozwiązania nowoczesnego transportu publicznego w regionie Lubuskim"

- Jerzy Lejk - Prezes zarządu, Metro Warszawskie

"Nowe technologie i bezpieczeństwo w metrze warszawskim"

- Łukasz Puchalski - Dyrektor ZDM i Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie

"Rower jako element systemu transportowego miasta"

- Grzegorz Malec - Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie

"Transport przyjazny dla środowiska. Lublin jako przykład zwiększającej się popularności transportu publicznego"

- Mirosław Czerliński - Inżynier Systemowy ITS, Sprint S.A.

"Efekty wdrożenia priorytetów dla transportu publicznego"

- Marcin Maksymiuk - Prawnik, specjalista w Dziale Monitoringu Prawnego i Ekspertyz w Biurze Związku Powiatów Polskich, Redaktor internetowego Dziennika Warto Wiedzieć

"Ustawa o elektromobilności - analiza i skutki

- Hubert Jednorowski - Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego, Główny Inspektorat Transportu Drogowego

"Bezpieczeństwo w transporcie publicznym"

Podczas wydarzenia zostaną wręczone statuetki w konkursie „ASY TRANSPORTU PUBLICZNEGO”

Do udziału zapraszamy:

- przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego

- operatorów publicznego transportu zbiorowego

- przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych

- przedstawicieli ministerstw i urzędów centralnych.

 

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny

certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.

Czas trwania: 09.00 -15.00

 

Liczba miejsc jest ograniczona, więc zachęcamy do rejestracji już teraz.

 

Kontakt z organizatorem:

Karolina Gromadzka

mobile: + 48 535 304 214

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 


Konferencja WORKFLOW TRENDS – pozbądź się sterty papierów z elektronicznym obiegiem dokumentów - bezpłatna rejestracja 27.9.2017

logotyp3311

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu  zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję!

 

które odbędzie się 27.09.2017 w Warszawie.

W programie wydarzenia m.in.:

ü  Przygotowanie wdrożenia systemów Workflow z perspektywy zarządzania ludźmi
Piotr Kaczmarek-Kurczak, Akademia Leona Koźmińskiego

ü  Jak sprawić by ludzie korzystali z elektronicznego obiegu dokumentacji?
Wiesław Grabowski, Szkoła Zarządzania Zmianą

ü  Faktury elektroniczne w zamówieniach publicznych- wymagania prawne i standardy
Rafał Sowiński, Instytut Logistyki i Magazynowania

ü  Case study: Zarządzanie dokumentacją w momencie przejęcia i fuzji przedsiębiorstw - wybrane problemy
Łukasz Skrzypczak, Żabka Polska

Strona internetowa wydarzenia: http://workflowtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl


Nowoczesna kancelaria i dział prawny 13 Września 2017

banner nowoczesny prawnik 626x170

Systemy bezpiecznego gromadzenia danych, nowoczesne narzędzia oraz umiejętność przetwarzania danych jest niezwykle potrzebna w dobie cyfrowego przetwarzania informacji. Te narzędzia pozwolą nam nie tylko zaoszczędzić czas, ułatwić dostęp do poszczególnych świadczeń, ale też wzbudzić zaufanie klienta które w tej branży jest niezwykle ważne.

 

Podczas konferencji Nowoczesna kancelaria i dział prawny - bezpieczeństwo danych, obieg dokumentów i zarządzanie sprawami, która odbędzie się 13 września w Warszawie będą mieli Państwo szansę dowiedzieć się jak umiejętnie zarządzać kancelarią prawną oraz instytucjami posiadającymi działy prawne.

Przedstawione zostaną nie tylko techniki zautomatyzowania procesów biznesowych, zarządzania kosztami czy przekształcania danych w informacje ale też bezpiecznego przechowywania dokumentów oraz danych klientów.

Serdecznie zapraszamy!

Strona wydarzenia >>>

Rejestracja >>>

 

W programie m.in.:

  • Zagrożenia bezpieczeństwa danych w kancelariach prawnych i metody zabezpieczenia się przed nimi
    Łukasz Smacki – CEO w Sprawy
  • Obieg faktur od skanowania do raportowania
    dr Przemysław Sołdacki - Członek Zarządu, Astrafox Sp. z o.o.
  • Advisor247: nowoczesna kancelaria – lepsze decyzje, sprawniejsze działanie
    Arkadiusz Tyszkiewicz - Key Account Manager, ChromeCRM Sp. z o.o.
  • Bezpieczeństwo danych osobowych w systemach informatycznych
    Marta Kwiatkowska-Cylke - Adwokat - Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp
  • Efektywne zarządzanie działem prawnym
    Mec. Artur Wierzbicki - Transgourmet Polska Sp. z o.o.
  • Zarządzanie dokumentacją spraw sądowych i korporacyjną
    Mec. Aldona Wnęk - Open Life TU Życie S.A.

Tematyka konferencji:

- zarządzanie dokumentacją i korespondencją
- zarządzanie sprawami i administracja danymi Klienta
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie kosztami, w tym e-faktura
- podpis elektroniczny
- Business Intelligence
- systemy archiwizacji, digitalizacja dokumentów
- zarządzanie usprawnieniami i dostępem
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

 

Grupa docelowa:

- partnerzy zarządzający, dyrektorzy i kierownicy działów prawnych i kancelarii
- radcy prawni, prawnicy, adwokaci,
- osoby zajmujące się zarządzaniem dokumentacją prawną, procesami biznesowymi,
kadrami, finansami.

 

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy >>

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji

 

 

Kontakt:

Agnieszka Zając

Koordynator Projektu

Tel. + 48 725 792 690
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Forum Transportu Publicznego – nowe technologie i bezpieczeństwo 30 08 2017

forum transportu 30 sierpnia

Celem ogólnym dla systemu komunikacji zbiorowej jest optymalna realizacja potrzeb przewozowych pasażerów poprzez wykorzystanie dostępnych technologii. Zaproszeni eksperci w zwięzłej formie przekażą pełen zakres praktycznych informacji dotyczący tej tematyki, szczególnie istotnej po rozpoczęciu kolejnego okresu budżetowego Unii Europejskiej.

    Jak gospodarować środki z UE na rzecz rozwoju transportu publicznego?
    Jak zrównoważyć mobilność miejską?
    Jak poprawić bezpieczeństwo korzystania z transportu zbiorowego?
    Jak zmniejszyć niekorzystne oddziaływanie transportu miejskiego na środowisko?


Na te i wiele innych pytań uzyskają Państwo odpowiedź podczas "Forum Transportu Publicznego – nowe technologie i bezpieczeństwo" już 30 sierpnia w Warszawie.
Do bezpłatnej rejestracji zapraszamy: przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, operatorów publicznego transportu zbiorowego, przedstawicieli instytucji rządowych i samorządowych, przedstawicieli ministerstw i urzędów centralnych.

Zarejestruj się już teraz ->> Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Patroni honorowi konferencji: Jacek Krupa - Marszałek Województwa Małopolskiego, Adam Struzik – Marszałek Województwa Mazowieckiego, Elżbieta Anna Polak – Marszałek Województwa Lubuskiego, ZTM Lublin.

Na forum wystąpią:

    Elżbieta Anna Polak – Marszałek Województwa Lubuskiego
    Jerzy Lejk - Prezes zarządu, Metro Warszawskie
    Łukasz Puchalski - dyrektora ZDM i Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
    Grzegorz Malec - Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie

Podczas trzeciej edycji wydarzenia odbędzie się Konkurs „Asy Transportu Publicznego”. Konkurs ma na celu uhonorowanie najlepszych miast, osób i firm mających znaczący wpływ na kształt i rozwój rynku transportu publicznego w Polsce. Kapituła na podstawie nadesłanych zgłoszeń oraz własnej wiedzy i doświadczenia dokona wyboru laureatów Konkursu. W Kapitule Konkursu pod przewodnictwem Prof. Wojciecha Suchorzewskiego, zasiadają osoby cieszące się autorytetem i uznaniem w polskim środowisku transportowym.

Zapraszamy do pobrania i wypełnienie formularza zgłoszeniowego do udziału w Konkursie "Asy Transportu Publicznego" >>> http://pirbinstytut.pl/index.php/konkurs-ftp/formularz-ftp

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 21 lipca.

Miejsce konferencji: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa


Kontakt z organizatorem:
Karolina Gromadzka
specjalista ds. promocji
mobile: + 48 535 304 214
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

21 września 2017 Targi Outsourcing Expo

Outsourcing – polega na przekazywaniu zadań, funkcji, projektów i procesów do realizacji firmie zewnętrznej”.

oe 1

 

Już 21 września 2017 Targi Outsourcing Expo – Ogólnopolskie Spotkanie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Dzień rozwoju dla Twojej firmy!

Podczas wydarzenia, przedstawiciele polskiego biznesu dowiedzą się jak wprowadzić innowacje do swojej firmy i zoptymalizować koszty.

 

Ponad 100 stoisk wystawienniczych, panele dyskusyjne, Business Speed Dating, strefa networkingu, konferencje poświęcone korzyściom, jakie daje zlecanie części zadań na zewnątrz firmy – to tylko niektóre z propozycji czekających na gości targów Outsourcing Expo.

Wydarzenie odbędzie się 21 września na PGE Narodowym – najbardziej pożądanym i luksusowym obiekcie biznesowym w Polsce.

Polska jest liderem w zakresie rozwoju outsourcingu w Europie, stąd ogromne zainteresowanie wydarzeniem i potrzeba jego tworzenia.

 

Targi

Podczas imprezy potencjał rynku usług zewnętrznych zaprezentują firmy z branży oustourcingowej z 12 sektorów i 150 podsektorów. Będą wśród nich firmy z obszarów: HR, wsparcie sprzedaży, IT, marketingu, TSL/usługi kurierskie, BPO, księgowość/rachunkowość, doradztwo/konsulting, call center, zarządzanie nieruchomościami, biuro. Wśród zwiedzających nie może zabraknąć przedstawicieli biznesu, w szczególności małych i średnich firm, dla których tak ważna jest optymalizacja kosztów.

 

- Chcemy pokazać polskim przedsiębiorcom korzyści płynące z modelu outsourcingowego.

Z doświadczenia wiemy, jak niewielu z nich uświadamia sobie, że niektóre obszary np. sprawy kadrowe, prawne, IT czy księgowe można zlecić firmom zewnętrznym i dzięki temu znacznie zredukować koszty – mówi Edyta Owczarek, Prezes IC Events - Organizatot Targów Outsourcingu Expo.

 

 

Model wydarzenia

 

Biznesowe spotkanie polskich przedsiębiorców i osób zarządzających. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający z pewnością docenią fakt, iż Targi gromadzą ponad 100 firm prezentujących swoją ofertę w wielu obszarach wsparcia przedsiębiorstw. To jedyne w Polsce wydarzenie biznesowe na tak dużą skalę.

 

Jednak Targi Outsourcing Expo będą mieć charakter nie tylko wystawienniczy, ale również networkingowy i edukacyjny. - Głównym celem Targów Outsourcing Expo, oprócz prezentacji innowacyjnej oferty usług outsourcingowych, jest pomoc polskim przedsiębiorcom
w bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu poprzez dostarczanie im cennych kontaktów –
podkreśla Organizator.



Wydarzenia towarzyszące

 

Podczas Targów odbędzie się również konferencja dla Przedsiębiorców – podzielone na bloki: podatki, motywacja, innowacja, optymalizacja z wystąpieniem czołowych Prelegentów. Wśród nich Radca prawny Krzysztof Brola - Ekspert w zakresie negocjacji i obsługi prawnej biznesu, posiadający ponad piętnastoletnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej małych i średnich firm, Michał Leszek – twórca marki Kruger&Matz, Krystian Łatka i dr Krzysztof Radzikowski – doradcy podatkowi Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i i Wspólnicy Sp. z o.o., Emilia Dąbrowska – przedstawiciel Pracuj.pl oraz Marcin Sosnowski – Dyrektor Wykonawczy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB.

Wystąpienie każdego z Wykładowców, zakończy się panelem dyskusyjnym, który umożliwi zgłębienie tematu lub zadanie dodatkowych pytań.

 

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym będzie Business Speed Dating, czyli szybkie, kilkuminutowe spotkania jeden do jednego, podczas których obie strony w zwięzły sposób wymieniają się kontaktami, przedstawiają swoją działalność i ustalają, w jaki sposób mogą współpracować biznesowo.

 

Następny punkt Targów Outsourcing Expo, to strefa networkingu w której Odwiedzający będą nawiązywać kolejne relacje. O ile taka strefa nie jest nowością, to warto zaznaczyć, że o jej poprawny przebieg zadbają prawdziwi Specjaliści oraz prawdziwy Ekspert w tej dziedzinie – Grzegorz Turniak. Wszystko po to, aby każdy Odwiedzający czuł sie komfortowo bez względu na jego własne cechy osobowe, które ułatwiają lub utrudniają mu nawiązywanie kontaktów.

 

 

Sprzedaż biletów na Targi Outsourcing Expo – Ogólnopolskie Spotkanie Małych i Średnich Przedsiębiorstw już trwa. Warto rezerwować swoje miejsce wcześniej i kontaktować się z Organizatorami w celu określenia swoich preferencji podczas odbywających się tam spotkań biznesowych.

 

Szczegółowe informacje o Targach dostępne są w stronie: www.outsourcingexpo.pl i na profilu wydarzenia na Facebooku: Outsourcing EXPO.

 

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.