Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - jak przejść suchą stopą?

Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) jest kompleksową regulacją, która kształtuje zasady przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w sposób jednolity dla całej UE.               RODO wejdzie w życie na terytorium całej UE z dniem 25 maja 2018 r.

 

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie:

 

Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - jak przejść suchą stopą?

 

31 października – Wrocław

9 listopada – Warszawa

22 listopada – Kraków

30 listopada - Łódź 

REJECTRACJA ->>

 

Cele szkolenia:

  • omówienie zmian wprowadzanych przez RODO w odniesieniu do różnych obszarów działalności przedsiębiorców będących administratorami danych (w szczególności kadry, marketing, IT).
  • omówienie również przepisów projektu nowej ustawy o ochronie danych osobowych wraz z przepisami wprowadzającymi, których celem jest kompleksowe dostosowanie polskiego porządku prawnego (przeszło 130 ustaw) do wymogów wynikających z RODO.

 

Podczas szkolenia głos zabiorą:

Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym na rzecz podmiotów gospodarczych, zarówno w zakresie doradztwa transakcyjnego jak i w doradztwie bieżącym.

Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW .Ponadto jest zawodowym pełnomocnikiem przed Urzędem ds. Własności Intelektualnej Unii Europejskiej (EUIPO) w Alicante w sprawach z zakresu unijnych znaków towarowych i wzorów.

Zagadnienia tematyczne:

 

  • Informacje wprowadzające na temat RODO
  • Do kogo znajdą zastosowanie przepisy RODO?
  • Podstawowe przetwarzania danych osobowych na gruncie RODO
  • Podstawy przetwarzania danych osobowych „zwykłych” oraz wrażliwych
  • Kiedy dopuszczalne jest profilowanie?
  • Prawa osoby której dane są przetwarzane
  • Nowe obowiązki administratora danych osobowych (ADO), w szczególności
  • Inspektor Ochrony Danych (dawniej: Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
  • Powierzenie przetwarzania danych vs. udostępnienie danych
  • Omówienie przebiegu postępowań przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • Sankcje za naruszenie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Szczególowy program konferencji->>

Do udziału zapraszamy wszystkich osób, które w praktyce mają do czynienia z tematyką ochrony danych, w tym w szczególności: menedżerów i kadrę zarządzającą, pracowników działów administracji, kadr, IT oraz prawnych, osób zajmujących się marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klienta.

Organizator gwarantuje uczestnikom:

  • kompletne materiały szkoleniowe oraz ustawę o ochronie danych osobowych, w tym materiały drukowane i prezentację
  • udział w szkoleniu i dyskusji
  • konsultacje z prowadzącym
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • przerwę kawową i lunch

Kontakt z organizatorem:

Katarzyna Medvedieva

Asystentka ds. promocji

tel. + 48 531 375 811

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


XIII Targi eHandlu

 

szef1

W 2016 roku liczba internautów w Polsce wynosiła 25,8 mln - 48 % z nich dokonało kiedyś zakupów online*. E-commerce to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki na świecie. Już 8 listopada 2017 w Warszawie odbędą się XIII Targi eHandlu, czyli największy event branży e-commerce w Polsce.

 

Hala EXPO XXI ugości blisko 140 wystawców świadczących usługi dla e-handlu. Różnorodność jest ogromna - od firm kurierskich i logistycznych, przez oferujące rozwiązania SaaS, systemy CRM i ER, po płatności online.

 

Jeżeli pracujesz w biznesie online, będzie to prawdopodobnie najlepsza okazja do poznania wielu rozwiązań, które pozwolą zwiększyć sprzedaż Twojej firmy. Przekonasz się jakie wymierne korzyści przynoszą ukierunkowane, przemyślane i sprawdzone działania.

 

Targi eHandlu to także 24 prelekcje ekspertów branży e-commerce. Na 3 scenach odbędą się wykłady bogate w wartościową wiedzę, która pozwoli Ci lepiej odnaleźć się w prężnie rozwijającej się branży.

 

O zdanie na temat imprezy zapytaliśmy Katarzynę Baranowską z Fox Strategy - uczestniczkę poprzednich edycji.

 

- Targi eHandlu uważam za fantastyczne wydarzenie, zarówno biorąc pod uwagę jego tematykę i uczestników, których gromadzi, jak również poziom samej imprezy i okazję do networkingu. - mówi Baranowska - Na korzyść Targów przemawia nie tylko perfekcyjna organizacja, ale również bardzo dobra komunikacja całego eventu w mediach.
Dobrze zaplanowana część targowa w połączeniu z sesjami eksperckimi sprawiają, że całe wydarzenie zyskuje na atrakcyjności, zarówno z punktu widzenia uczestników zainteresowanych wymianą wiedzy i doświadczeń ze specjalistami, jak i dla wystawców, chcących zaprezentować swoją ofertę osobom zainteresowanym ich produktami i usługami.
Nasz udział w tym wydarzeniu uważam za świetną inwestycję, okazję do spotkań i promocji naszej firmy. - podsumowuje.

 

Swoją obecność na targach potwierdziły już takie firmy jak PayU, Ceneo, Expoena, Atman,  Unified Factory

 

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy się zarejestrować i pobrać bilet tutaj: https://targiehandlu.pl/?utm_source=ebiznesonline&utm_medium=www&utm_campaign=media_partner_TEH13&utm_content=article_preview

 

 

 

_____

* - Badanie Gemius dla E-commerce Polska

 

EDU IT Trends- NOWOCZESNE TECHNOLOGIE DLA UCZELNI WYŻSZYCH

EDU IT Trends- NOWOCZESNE TECHNOLOGIE DLA UCZELNI WYŻSZYCH

eduittrends 

Wydarzanie ma na celu przybliżenie zagadnień informatyzacji szkolnictwa wyższego oraz umożliwić władzom uczelni, zapoznanie się z nowoczesnymi trendami i technologiami oferowanymi przez kluczowych graczy w tym segmencie

Zapraszamy do rejestracji!

 

odbędzie się 26 PAŹDZIERNIKA 2017 roku w Warszawie

W programie wydarzenia m.in.:.

ü  APLIKACJA MOBILNA DLA UCZELNI WYŻSZEJ – AUTOMATYCZNA INTEGRACJA SYSTEMÓW IT I ŁATWA KOMUNIKACJA ZE STUDENTAMI
Krzysztof Wojewodzic, Vistula University

ü  RODO, CZYLI JAK PRZYGOTOWAĆ UCZELNIĘ NA PRZEŁOMOWE ZMIANY W OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Wioletta Jaroń-Gwizdała, Kancelaria Adwokacka Osiński i Wspólnicy

ü  INNOWACYJNE ZARZĄDZANIE UCZELNIĄ I KSZTAŁCENIE NA ODLEGŁOŚĆ Z WYKORZYSTANIEM SYSTEM CLOUD ACADEMY
Artur Kornatka, Wyższa Szkoła Biznesu

 

Strona internetowa wydarzenia: http://eduittrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website:
http://pureconferences.pl

 

"Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych " 11 października, Warszawa

Baner rodo

Już 25 maja 2018 roku pakiet legislacyjny wchodzi w życie. Może się wydawać, że rok to dużo czasu – a jednak zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy, mogą okazać się na tyle poważne, że ich wdrażaniem trzeba zająć się już teraz.

Chcesz dowiedzieć się na czym polegają zmiany i jak się do nich przygotować?

Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu:

"Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych "

11 października, Warszawa
Zajęcia będą prowadzone przez przedstawicieli Kancelarii act BSWW

W programie:

  • Kluczowe założenia RODO – rewolucja czy ewolucja?
  • Nowe definicje starych pojęć – podstawowe pojęcia w RODO
  • Zgoda na tle innych podstaw przetwarzanie danych osobowych i obowiązek informacyjny w nowej odsłonie
  • Profilowanie – nie taki diabeł straszny jak zautomatyzowane podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych
  • Jak skutecznie powierzyć przetwarzanie danych osobowych nie narażając firmy na nadmierną odpowiedzialność?
  • Powierzenie – nowe obowiązki, forma i zakres umowy, odpowiedzialność administracyjna i odszkodowawcza, obowiązki administratora i przetwarzającego
  • Nowe obowiązki administratora danych – od czego zacząć?
  • „Powiem ci, co zrobiłem źle” – o procedurze reagowania na incydenty bezpieczeństwa danych osobowych słów kilka
  • Nowy inspektor ochrony danych – ABI wersja 2.0
  • Zatwierdzone kodeksy postępowania i certyfikacja, czyli jak pokazać, że jesteśmy zgodni z RODO
  • Co mi wolno, czyli nowe prawa dla osób, których dane dotyczą
  • „Co w trawie piszczy”, czyli plany i projekty polskiej ustawy o ochronie danych osobowych
  • Chwycić byka za rogi – praktyczne wskazówki, jak przygotować się do wdrożenia RODO

Uczestnikom zapewniamy:

  • udział w szkoleniu i dyskusji
  • kompletne materiały szkoleniowe oraz ustawę o ochronie danych osobowych, w tym materiały drukowane i prezentację
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
  • konsultacje z prowadzącym
  • przerwę kawową i lunch

Rejestracja > http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-rodo
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizator:
Karolina Gromadzka
Koordynator projektu
mobile: +48/535 304 214
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

 

 


Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data 19 października 2017 r. | Warszawa

bigdata 626x170 2

Dane, analiza, korzyści - rewolucja Big Data

19 października 2017 r. | Warszawa

>>>BEZPŁATNA REJESTRACJA<<<

Big Data jest metodą skutecznej analizy danych, która znajduje zastosowanie we wszystkich gałęziach biznesu, samorządach i polityce.

 

PODCZAS KONFERENCJI GŁOS ZABIORĄ M.IN.:

  • "Bring your Big Data to live."
    Piotr Reszka
    -  CEO, BI & Data Science Expert, Astrafox Sp. z o.o
  • "Big data i cloud computing - połączenie doskonałe."
    dr Przemysław Szufel - Adiunkt, Zakład Wspomagania i Analizy Decyzji, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • "Aktywność firmy KDG jako brokera nowych technologii wykorzystujących big data w aplikacjach medycznych i kosmicznych."
    dr hab. Jerzy Achimowicz
    prof. WIML
    Jan Kordasiewicz - Kancelaria Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
  • "Dlaczego analiza danych może dać Twojej firmie przewagę na rynku?"
    Katarzyna Pakulska - Lider Techniczny działu Data Science, Findwise AB
  • Edyta Gosk-Grodzka - Adwokat / Radca Prawny, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska
  • Krzysztof Freliszka - Adwokat, Kancelaria Freliszka Gosk-Grodzka Karwowski Adwokaci Radcowie Prawni Spółka Partnerska

NA JAKI TEMAT?

Big Data - narzędzie dla biznesu

  • jak radzić sobie z różnorodnością i przyrostem danych spływających z różnych źródeł?
  • jak efektywnie zarządzać danymi w przedsiębiorstwach / działach o różnych potrzebach?
  • jak identyfikować obszary zastosowania?

Wiedzieć więcej o sobie i klientach - Big Data w strategii przedsiębiorstwa

  • wsparcie dla procesów, systemów wspomagania decyzji i zarządzanie ryzykiem
  • strategiczne decyzje, wnioskowanie i prognozowanie dzięki zaawansowanym metodom analizy danych, zdarzeń
  • nieograniczona swoboda w analizie danych - oczekiwania użytkowników a rzeczywistość

Infrastruktura technologiczna dla Big Data

  • ocena dojrzałości infrastruktury systemowej i sprzętowej
  • wirtualizacja i chmura dla Big Data
  • wykorzystanie aplikacji (m.in. aplikacje marketingowe, do zapobiegania nadużyciom, analizy ryzyka, monitorowania zasobów)
  • dostępność - Big Data na urządzeniach mobilnych
  • Big Data i bezpieczeństwo

DLA KOGO?

  • przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, osoby odpowiedzialne za budowanie strategii,
  • osoby odpowiedzialne za optymalizację procesów biznesowych, zajmujące się analityką biznesową
  • dyrektorów i kierowników działów IT oraz z działów wykorzystujących potencjał analizy danych
  • osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania

PARTNER KONFERENCJI:

  • FINDWISE
  • ASTRAFOX Sp. z o.o.

FUNDATOR KSIĄŻEK:

  • PWN

>>>BEZPŁATNA REJESTRACJA<<<

STRONA WYDARZENIA

--
Kontakt do organizatora,

Wojciech Stąsiek
Asystent ds. promocji konferencji
tel. +48 720 911 825
fax. +48 22 244 25 37
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.