Najważniejsze nagrody branży eCommmerce - EKOMERSY 2017

ecommerce ekomersyE-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki w Polsce. Wartość tego rynku w 2014 roku wynosiła 28 mld zł - obecnie jest to ponad 36 mld zł. Każdego roku odnotowuje się wzrost  na poziomie kilkunastu procent. Za tak dynamicznym rozwojem branży w kraju stoją prężnie działające firmy, chętnie stawiające na innowacyjne rozwiązania. Fundacja Polak 2.0 już od 2012 roku wyróżnia je w konkursie Ekomersy.

 

Tegoroczna edycja przyciągnęła rekordową ilość firm. W 18 kategoriach dla dostawców usług oraz e-sklepów, zgłosiło się ponad 250 marek. Głosy w konkursie oddało ponad 23 tysiące internautów. Po zaciętej rywalizacji, do finału konkursu dostało się 122 firm.

 

Warto wspomnieć, że organizatorzy konkursu postanowili wyłonić także plansza ekomersyOsobowość Roku, czyli personę, która swoimi działaniami przyczynia się do znacznego rozwoju e-commerce w Polsce. Kto zdobędzie ten tytuł? Przekonamy się już 29 listopada o godzinie 20:00 w Warszawie, na zamkniętej Gali Ekomersy VIP Night, która odbędzie się w klubie Loft 44.

Na uroczystość przybędą najbardziej cenione osobistości branży. Na gości czeka także krótkie wystąpienie Cypriana Iwucia, specjalizujacego się m.in w sprzedaży za pośrednictwem Amazona. Tego wieczoru opowie zebranym gościom na temat bieżących trendów w e-handlu.

 

W tym roku Ekomersy odbywają się już po raz szósty. Inicjatywa zrodziła się w 2012 przy okazji pierwszej edycji organizowanych przez nas Targów eHandlu. Na polskim rynku handlu elektronicznego pojawiało się wiele firm, świadczących swoje usługi na naprawdę wysokim poziomie, jednak brakowało formy w jakiej można byłoby wyróżnić takie brandy. Dlatego właśnie powstał konkurs Ekomersy, w którym już od 5 lat, wspólnie z internautami i jury wybieramy najlepsze teamy w rodzimym e-commerce - mówi Roman Turaj z Fundacji Polak 2.0.


Monitoring wizyjny w świetle RODO 13 grudnia 2017 roku, Warsaw Trade Tower

rodowiz-wyd1

 

 

 

 

 

 

 

Warsztaty będą dotyczyły praktycznych kwestii związanych z monitoringiem wizyjnym w kontekście nadchodzących zmian w ochronie danych osobowych. Uczestnicy dowiedzą się jakie obowiązki wiążą się z prowadzeniem monitoringu wizyjnego oraz w jaki sposób te obowiązki wykonywać w praktyce.

Główna część szkolenia będzie poświęcona możliwościom wykorzystania danych osobowych pochodzących z monitoringu, stwarzanym przez nowoczesne technologie, w tym: profilowaniu, identyfikacji osób fizycznych w oparciu o nagrania oraz wzbogacaniu danych pochodzących z monitoringu o informacje pochodzące ze źródeł zewnętrznych.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem na stronie:

https://novaskills.pl/Kalendarz,wydarzen/Monitoring_wizyjny_w_swietle_RODO/845,,0,24,1

 

A naszych odbiorców zachęcamy do skorzystania z 10% rabatu:

https://novaskills.pl/index.php?a=kalendarz_wydarzen&id=845&idkat=24&opcja=formularz-MW10

Organizator:

Nova Skills Sp. zo.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, tel. 22 100 45 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , www.novaskills.pl


VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Rzeszów, 30 października 2017 r.

 

Obraz1

Jak promować województwa i samorządy lokalne?

Kampanie i narzędzia marketingowe w nowoczesnej komunikacji.      

 

Prawidłowo skonstruowana i wdrożona strategia marketingowa może przynieść samorządowi wiele korzyści. Warto więc, aby osoby zajmujące się na co dzień promocją miast i gmin regularnie poszerzały swoją wiedzę w tym zakresie. Okazją do jej zdobycia będzie VII edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, w trakcie którego praktycy oraz specjaliści ds. marketingu będą dzielić się własnym doświadczeniem.

Współczesny marketing dotyczy nie tylko prywatnych podmiotów gospodarczych i instytucji. Dzisiaj skutecznej promocji potrzebują także samorządy każdego szczebla, zarówno gminne jak i wojewódzkie. W marketingu gmin czy województw chodzi przede wszystkim o budowę pozytywnych skojarzeń z danym miejscem. Strategia marki miejsca powinna więc polegać na tworzeniu odpowiednich związków z otoczeniem. Nie uda się tego zrobić bez relacji opartych na emocjach. Dobra strategia sprawia, iż mieszkańcy identyfikują się z miejscem, w którym mieszkają, a turyści chcą odwiedzać okolice pełne „pozytywnych wibracji” – mówi Gabriela Prokocka-Kazek, Dyrektor Departamentu Marki Małopolska Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, która jest prelegentką tegorocznego Kongresu.

Kongres Innowacyjnego Marketingu to dwa dni licznych prelekcji, w trakcie których poruszone zostanie szerokie spektrum tematów z zakresu marketingu terytorialnego. Dzisiaj miasta i gminy zastanawiają się w jaki sposób polepszyć życie mieszkańców, uczą się co to znaczy być SMART, próbując tym samym dostosować się do potrzeb młodszego pokolenia, które spędza swój wolny czas głównie on-line. Temat SMART miast poruszy jeden z prelegentów – Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC.

Media społecznościowe generują możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, również tych, którzy często podróżują po Polsce i za granicę. O tym jak działać lokalnie i myśleć globalnie opowie Anna Nawrocka- Tełewiak, organizatorka festiwalu Young Arts Festival. Prelegenci opowiedzą także o narzędziach wdrażania kampanii informacyjnych, aspektach prawnych związanych z wizerunkiem samorządu i jego reprezentantów oraz spróbują odpowiedzieć na pytanie: po co w ogóle potrzebny jest marketing? W trakcie Kongresu uczestnicy będą mogli wziąć udział w wartościowych warsztatach, które w tym roku poprowadzą: Wojciech Szymański, Prezes Zarządu IDEO Force Sp. z o. o. oraz Michał Basiński, Manager Projektów i ekspert SYNERGIA Lublin.

 

 

 

 

***

Dane osoby do kontaktu:

dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

tel.: 602 44 55 96

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

***

Informacje dodatkowe: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymiUrząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Partnerami Kongresu są: Ideo, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, TOP S.A., Logito, oraz Newspoint Sp. z o.o.

Patronat medialny nad kongresem objęli: TVP3 Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Rzeszów News, gospodarkaPodkarpacka.pl, portalmedialny.pl, Marketing dla Ciebie, eBiznesonline, Forum Samorządowe, twojejaslo.pl, Wspólnota, Marketing i Rynek, NowyMarketing, Mój Rzeszów, Law Business Quality, marketingmiejsca.com.pl, najlepszekonferencje.pl


Backup & Storage Systems - 30 listopada 2017 w Warszawie!

Wydarzenie Backup & Storage Systems Summit, to okazja do pogłębienia wiedzy z zakresu ochrony danych. W przedsiębiorstwie utrata danych biznesowych może mieć katastrofalne skutki. Zatem ważne jest, aby zapewnić rozwiązania, umożliwiające przechowywanie kopii oraz zarządzanie nimi. Wspomniane technologie umożliwią automatyzację procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych biznesowych szybko, bezpiecznie i wydajnie. Konferencja Backup & Storage Systems umożliwi Państwu nabycie cennej wiedzy, wymianę doświadczeń, poznanie wydajnych i skutecznych rozwiązań oraz nawiązanie nowych relacji biznesowych.

logotyp1backup 

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

 

W programie wydarzenia m.in.:

ü  WYZWANIA PRZY PRZECHOWYWANIU DANYCH- NOWE ROZPORZĄDZENIE UNIJNE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Marcin Kujawa, ODO24

ü  SDDC- SOFTWARE DEFINED DATACENTER TO EWOLUCJA CZY REWOLUCJA INFRASTRUKTURY?
Jarosław Zieliński, Solution Architect, vExpert

ü  CYBERBEZPIECZEŃSTWO I BEZPIECZEŃSTWO CHMURY. JAK ZABEZPIECZYĆ DANE ORGANIZACJI – PERSPEKTYWA PRAWNIKA
Joanna Gałajda, Bird & Bird

Strona internetowa wydarzenia: http://backupstorage.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website:
http://pureconferences.pl

 

 

 

23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Branża Fashion to prawdziwe wyzwanie. Przyciągnięcie klienta na stronę to dopiero ułamek sukcesu. Ważne jest, aby skutecznie zatrzymać go na dłużej. Nawet najwięksi giganci odzieżowi toczą walkę z czasem o prymat w świecie e-handlu.

Baner.

23 listopada 2017 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

Zagadnienia:

- co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach:

- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki 

- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców

- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

Ponadto w programie:

- Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji."

- Wojciech Wawrzak - Prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl.
"Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym."

- Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
"Marketing Automation -  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy."

- Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
"Monitoring Internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów."

- Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
"Marka luksusowa & e-commerce."

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.30

Lokalizacja: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

                    ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa

Zapraszamy do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-fashion

Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/rozwiazania-dla-branzy-fashion

Kontakt:
Karolina Gromadzka
mobile: +48/ 535 304 214
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.