V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów          E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.

Agenda Kongresu to 16 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 inspirujące sesje keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (Dyrektor E-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (Dyrektor Omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (Dyrektor E-commerce IKEA), Ryszard Hapka (Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były Wiceprezes Zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (Dyrektor Generalny Grupy Krakvet).

Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany... Na (R)ewolucję w e-sprzedaży. – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.

Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie http://www.kongresecommerce.pl/. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – Grupa Raben.

Kontakt:

Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce

Tel: +48 507012220

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ">katarzyna.czeremań Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Anna Romańczuk, Specjalista ds. PR

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion 22 03 2018 Łódź

banner fashion szyta na miare

22 marca 2018 r. w Łodzi odbędzie się wyjątkowe wydarzenie,

organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

W programie m.in.:

- Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy
"Znajdź swój wyróżnik"

- Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24
"Kiedy content marketing działa?"

- Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
"
Influencer marketing w branży mody”

- Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
"Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie."


Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.

Czas trwania: 09.30 – 15.00

Lokalizacja: Instytut Europejski w Łodzi
                   ul. Piotrkowska 262/264

Zapraszamy do rejestracji: link
Strona wydarzenia: link

Kontakt:
Karolina Gromadzka
mobile: +48/ 531
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Konferencja WORKFLOW TRENDS 28.02.2018 w Warszawie.

Konferencja WORKFLOW TRENDS – pozbądź się sterty papierów z elektronicznym obiegiem dokumentów - bezpłatna rejestracja!

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów oraz procesami biznesowymi, z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Tematyka konferencji, ma na celu  zaprezentowanie, wpływu systemów elektronicznego obiegu dokumentów na optymalizację oraz usprawnienie pracy przedsiębiorstw. Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu zarządzania dokumentacją oraz informacją biznesową.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję!

 

która odbędzie się 28.02.2018 w Warszawie.

W programie wydarzenia m.in.:

ü  PLATFORMA ELEKTRONICZNEGO FAKTUROWANIA JAKO ODPOWIEDŹ NA EUTOPEJSKI STANDARD E-FAKTURY
Katarzyna Marcyniuk, Instytut Logistyki i Magazynowania

ü  OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW WEDGŁU RODO
Wioletta Jaroń-Gwizdała, Kancelaria Adwokacka Adwokat Wioletty Jaroń-Gwizdały

ü  ELEKTRONICZNE ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ I OBIEGIEM DOKUMENTÓW – KLUCZOWE CZYNNIKI SUKCESU PROJEKTU
IT-Consulting, Jarosław Żeliński

ü  ELEKTRONICZNA ARCHIWIZACJA E-FAKTUR I FAKTUR PAPIEROWYCH
Małgorzata Samborska, Grant Thornton

ü  ZASADY ZARZĄDZANIA PRZEPŁYWEM NIE TYLKO DOKUMENTÓW
Marek Kowalczyk, MANDARINE Project Partners

Strona internetowa wydarzenia: http://workflowtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:
website:
http://pureconferences.pl

 

 

 

 

Szkolenie "ZARZĄDZENIE RYZYKIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE” Warszawa, 21 lutego 2018 r.

Cele szkolenie:

 

           Pogłębienie, poszerzenie, zdobycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:

                       podstaw zarządzania ryzykiem

                       analizy i oceny ryzyka

                       zarządzania ryzykiem i optymalizacji ryzyka

           Zdobycie i doskonalenie umiejętności i zdolności z zakresu:

                       wyboru narzędzi adekwatnych do pozyskania informacji użytecznych decyzyjnie

                       metod i technik zabezpieczania przed ryzykiem

 

 

Metoda:

 

Zajęcia będą prowadzone w interaktywnej formie. Słuchacze szkolenia będą uczestniczyć w ćwiczeniach praktycznych W trakcie, których zostaną rozwiązane przekrojowe zadania w postaci typowych przypadków oraz kilka ćwiczeń uzupełniających. Łącznie czas przeznaczony na przykłady oraz analizy obejmuje około 50 - 70% planowanego czasu szkolenia. Każdy dzień szkolenia będzie na bieżąco podsumowany. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z różnymi metodami i formami zarządzania ryzkiem orz zabezpieczania się przed różnymi rodzajami ryzyka.

Uczestnicy otrzymają podczas szkolenia materiały teoretyczne oraz zestaw ćwiczeń warsztatowo- praktycznych wspomagających efektywność i skuteczność szkolenia.

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2018/zrp/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2018/zrp/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;


Szkolenie "SPLIT PAYMENT I RACHUNEK VAT - WYZWANIA DLA BANKÓW” Warszawa, 1 lutego 2018 r.

Rada Ministrów na posiedzeniu w dniu 19 września przyjęła projekt nowelizacji ustawy o VAT zakładający wprowadzenie podzielonej płatności w VAT (tzw. split payment). To będzie rewolucja w VAT. Zapłata będzie wpływać na dwa konta: na jedno kwota netto, na drugie – sam podatek. W praktyce więc każdy podatnik VAT ma dostać dodatkowy rachunek, dedykowany specjalnie dla podatku od towarów i usług (niezależnie od tego, czy podatnik będzie chciał korzystać z metody podzielonej płatności). Początkowo split payment miał zacząć obowiązywać od 1 stycznia 2018 r., ale wersja przyjęta przez rząd zakłada, że stanie się to trzy miesiące później. Banki potrzebują bowiem więcej czasu, żeby dostosować swoje systemy do obsługi dodatkowych kont VAT.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych odpowiedzialnych za ofertę produktową.

 

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2018/split/index.php

 

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2018/split/formularz_pr10.php

 

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.