Konferencja „IT w Produkcji” o technologiach wykorzystywanych w nowoczesnych firmach produkcyjnych

696x449

Nadszedł czas na drugą już edycję konferencji „IT w Produkcji”. Miło nam poinformować, że odbędzie się ona 29 maja 2018 roku w Warszawie w Hotelu Courtyard by Marriott tuż obok Lotniska Chopina.

W trakcie organizowanego wydarzenia dowiecie się Państwo jak usprawnić procesy produkcyjne w rozmaitego typu i różnej wielkości przedsiębiorstwach bez względu czy dotyczy to kilku fabryk czy jednego zakładu.

Każdy z systemów i sprzętów oferuje różne funkcjonalności, ale różnią się ceną i kosztami wdrożenia. Powstaje wiele pytań dotyczących tego jak wybrać odpowiednie narzędzia. Dlatego pomówimy o tym jak zoptymalizować koszty działania przedsiębiorstwa produkcyjnego poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań (głównie, ale nie tylko, informatycznych), choć poczatkowo wiele inwestycji może okazać się kosztownych.

Zostaną również wskazane rozwiązania i przytoczone konkretne studia przypadków, które mogą pomóc Państwu dobrać technologie potrzebne akurat w Państwa Firmie.

Podczas spotkania odbędą się prelekcje prowadzone przez Ekspertów, a przedstawiciele firm IT zaprezentują swoje rozwiązania i narzędzia dla produkcji. Swój udział potwierdziły już takie firmy jak: Shodann, IBCS Poland i A+C Systems.

Na stronie internetowej konferencji pojawiły się już pierwsze informacje, a kolejne będą dodawane na bieżąco, zatem zachęcamy do śledzenia szczegółów.

Wybrane prelekcje:
- Systemy serializacji produkcji – śledzenie i rejestracja danych dla jednostkowych opakowań w branży farmaceutycznej (Robert Chajdaś, IBCS Poland)
- Jak radzić sobie z reakcjami ludzi w czasie wdrożenia IT w produkcji (MRP, MES, SCADA…)? (Wiesław Grabowski, Szkoła Zarządzania Zmianą)
- Industrial Control System Security – Top 10 zagrożeń i metody przeciwdziałań (Rafał Gołębiowski, Ekspert Niezależny)
- Zarządzanie IT oraz RODO w Produkcji (Piotr Kubiak, A+C Systems)
- Jak zwiększyć efektywność w produkcji (Wojciech Siemiątkowski, Shodann)

Udział w konferencji jest w pełni bezpłatny! Jedynym warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wcześniejszej rejestracji online.

Formularz rejestracji wraz z innymi szczegółami znajdą Państwo na stronie: http://gigacon.org/event/produkcja_18/

Zapraszamy serdecznie do uczestnictwa.

„Workflow - dokumenty pod kontrolą” 26 kwietnia 2018 r., Warszawa

 

pirb-logo-rozwiniete-gora

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do udziału w debacie z Ekspertami podczas wydarzenia:

„Workflow - dokumenty pod kontrolą”

 

26 kwietnia 2018 r., Warszawa, wymagana rejestracja->>


Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. Co jest nośnikiem informacji w przedsiębiorstwie? Dokumenty!

Sprawne zarządzanie dokumentami jest bardzo ważne. Uporządkowane dokumenty nie tylko ułatwiają pracę, ale przede wszystkim stanowią o powodzeniu przedsiębiorstwa. Każda firma potrzebuje odpowiednich narzędzi, by profesjonalnie prowadzić komunikację, nie tyko wewnątrz firmy, ale też na zewnątrz. Co jest odpowiedzią na potrzeby polskich przedsiębiorców? Z pewnością są to systemy, które ułatwią, usprawnią, zautomatyzują pracę każdej firmy.

Tematyka konferencji:

  • Czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
  • Jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
  • Jak to robią inni? - case study 
  • Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
  • Wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
  • Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
  • Zarządzanie uprawnieniami i dostępem
  • Systemy archiwizacji
  • Digitalizacja dokumentów
  • Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • Systemy faksowe, skaner, mail
  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
  • Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Proponowane zagadnienia tematyczne:

  • Systemy łączności
  • Systemy ostrzegania i powiadamiania ludności cywilnej o zagrożeniu przy wykorzystywaniu nowoczesnych technologii
  • Nowoczesny sprzęt wykorzystywany przez służby ratunkowe i mundurowe (mobilne systemy komputerowe, radiotelefony, monitory).
  • Bezpieczeństwo - publiczne, transportu, obiektów, danych
  • Organizacja i zasady funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego
  • Zadania i skuteczna komunikacja pomiędzy administracją, służbami ratunkowymi i mundurowymi
  • Współpraca ze środkami masowego przekazu
  • Bezpieczeństwo imprez masowych i zgromadzeń
  • Logistyka w zarządzaniu kryzysowym
  • Organizowanie pomocy medycznej I psychologicznej
  • Aspekty prawne

 

Grupa docelowa:

  • CIO, Dyrektorzy i Kierownicy działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
  • Dyrektorzy i Kierownicy Administracyjnych
  • Dyrektorzy i Kierownicy odpowiedzialni za zarządzanie drukiem i korespondencją
  • Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. operacyjnych
  • Kierownicy ds. zakupów

 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

W ramach zgłoszenia zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Miejsce: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa

Czas trwania: 09.30 – 14:30

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:

Dominika Meller
mobile: +48/786 146 013
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


Poland IT Meeting warte polecenia

PITM Piotr Humeczuk i Rafa WjcickiIV edycja jedynej w swoim rodzaju konferencji networkingowej już za niespełna trzy miesiące. Jak co roku zgromadzi przedstawicieli branży IT, wśród których nie zabraknie stałych bywalców wydarzenia. Ich przedstawiciele zgodnie podkreślają, że Poland IT Meeting to nie tylko obowiązkowy, ale również bardzo przyjemny punkt w kalendarzu.

 

– Poland IT Meeting daje możliwość przekrojowego spojrzenia na rynek IT – podkreśla Robert Reszkowski, Business Sales Manager w Epson. – Jako producent możemy spotkać się tu z przedstawicielami całego kanału dystrybucyjnego, od innych producentów, przez dystrybutorów, po klientów końcowych. Co więcej, reprezentują oni nie tylko rynek polski, ale również zagraniczny.

 

Szerokie spektrum uczestników to z pewnością jeden z największych atutów konferencji networkingowej. Potwierdza to Przemysław Kucharzewski, Dyrektor Sektora Biznesowego w Newind. – Z punktu widzenia integratora IT niezwykle cenimy sobie tą różnorodność. Na Poland IT Meeting możemy spotkać się z przedstawicielami praktycznie wszystkich kluczowych sektorów, od finansów i bankowości, przez telekomunikację, po przemysł i energetykę.

 

Stali uczestnicy konferencji zgodnie podkreślają również drugi kluczowy aspekt wydarzenia: bardzo przyjazną atmosferę. – To w szczególny sposób sprzyja nawiązywaniu i utrwalaniu relacji między partnerami biznesowymi – podkreśla Piotr Humeńczuk, Dyrektor Departamentu Zakupów i Administracji w Santander Consumer Bank Polska, obecnego na Poland IT Meeting w charakterze klienta końcowego. – W połączeniu ze sprawną i dostosowaną do potrzeb uczestników organizacją ułatwia to nie tylko zdobywanie nowych dostawców, ale także wymianę doświadczeń i wzajemnych inspiracji.

 

Tegoroczna, czwarta już edycja Poland IT Meeting będzie miała miejsce w dniach 7-8 czerwca 2018 roku w warszawskim Hotelu Lord przy Al. Krakowskiej 218. Została objęta patronatem medialnym CRN, Harvard Business Review Polska, ICAN Institute, Automatykaonline.pl, Retailnet.pl, Shopping Center Poland Magazine oraz Telix.pl. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej projektu: www.polanditmeeting.com.

 

Poland IT Meeting to zapoczątkowane w 2015 roku forum networkingowe dla polskich i zagranicznych specjalistów z branży IT. Formuła wydarzenia jest oparta na budowaniu bezpośrednich relacji między uczestnikami i obejmuje indywidualne spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Mają oni możliwość umawiania rozmów za pomocą specjalnej, personalizowanej aplikacji mobilnej lub kreatora znajdującego się na stronie internetowej.

Poland IT Meeting skupia producentów, dystrybutorów, resellerów, system integratorów, a od 2016 roku, dzięki rozszerzeniu o formułę Double B2B także klientów instytucjonalnych.


Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy? Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

kb-3886

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

 

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie wsparta w trakcie warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

 

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach trzech różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich zatytułowany „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych” to prezentacja i panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska. Na przykładzie case study przedstawione zostaną skuteczne rozwiązania wykorzystywane w obszarze social media. W czasie warsztatu rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniem oraz metodami oceny działań public relations. Kolejny warsztat poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Jeden z warsztatów przygotuje również istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

 

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, , red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.konfresprofesjonalistowpl.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.

 

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public RelationsNewsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Partnerem są: Orange Polska oraz Media Visage.

 

***

Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Siemieńskiego 20/38; 35-234 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

www.exacto.pl

 

***

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad kongresem objęli: Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Wyborcza Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Fundacja InternetPR, Publicrelations.pl, mBrookers.pl, Agencja Managerska VIP for You, Opowiecie.info, Fundacja Managerska Creative, Rogozinska.com, Kwartalnik RKS, Biznes na Fali, Marka jest Kobietą, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Marketing przy Kawie, Marketing dla Ciebie, Ad Monkey, OOH Magazine, eBiznesonline, RegioPortal, Forum Samorządowe, Dziennik Warto Wiedzieć, Tygrysy Biznesu, Resinet.pl, Twojejaslo.pl, Signs.pl, Gospodarkapodkarpacka.pl, Naszbiznes24.pl, Newsrm.tv, Marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Najlepszekonferencje.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl.


Największe wydarzenie IT dla studentów i specjalistów w Polsce – Warszawskie Dni Informatyki 2018

wdi pionoweW dniach 27-28 marca odbędzie się kolejna edycja Warszawskich Dni Informatyki (WDI) - największego wydarzenia IT w Polsce adresowanego do osób szeroko związanych z informatyką, niezależnie od ich poziomu zaawansowania - studentów, programistów, firm IT, startupów oraz entuzjastów.

 

To co nas wyróżnia to blisko 100 prezentacji i warsztatów prowadzonych przez niedostępnych dla mniejszych wydarzeń znanych ekspertów. Zakres tematyczny jest szeroki - frontend, backend, mobile, administracja infrastrukturą, bezpieczeństwo, data science, sieci, hardware, czy rozwój swojego biznesu startupowego.

 

Wydarzeniem towarzyszącym, cieszącym się ogromnym zainteresowaniem jest największa w Polsce Giełda Pracy IT. Odnaleźć tam będzie można zarówno wszystkich największych pracodawców z branży IT, jak i modne start-up’y. To niepowtarzalna okazja do złożenia swojego CV a także porozmawiania z liderami branży IT.

 

Ponad 85% osób biorących udział w poprzednich edycjach wyraziło chęć wzięcia udziału w tegorocznej edycji!

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie na www.WarszawskieDniInformatyki.pl.


Więcej informacji:
www.WarszawskieDniInformatyki.pl

Facebook: www.facebook.com/WarszawskieDniInformatyki

                                                                                                                                   


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.