kb-3886

Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych.

 

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim udział eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach. Swoim doświadczeniem podzielą się specjaliści branży PR, a wiedza przekazywana w szeregu prelekcji zostanie wsparta w trakcie warsztatów praktycznych. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

 

Kryzysy w teorii i praktyce

Uczestnicy tegorocznej edycji będą mogli uczestniczyć w warsztatach praktycznych w ramach trzech różnych bloków tematycznych. Pierwszy z nich zatytułowany „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych” to prezentacja i panel dyskusyjny organizowany przez Orange Polska. Na przykładzie case study przedstawione zostaną skuteczne rozwiązania wykorzystywane w obszarze social media. W czasie warsztatu rzecznicy – Przemysław Przybylski z Credit Agricole, Łukasz Majewski z Duckie Deck i Wojtek Jabczyński z Orange Polska – podzielą się swoim doświadczeniem oraz metodami oceny działań public relations. Kolejny warsztat poprowadzi przedstawiciel agencji Press Service Monitoring Mediów, specjalizującej się w monitoringu mediów oraz analizie przekazów medialnych, które stanowią istotną rolę w zapobieganiu skutkom kryzysów wizerunkowych w mediach. Jeden z warsztatów przygotuje również istniejąca od 2005 roku Fundacja InternetPR, zajmująca się wspieraniem nowoczesnych i profesjonalnych działań public relations. Warsztat będzie dotyczył sposobów zarządzania bazami danych osobowych w kontekście zmian związanych z RODO.

 

Public relations w praktyce

Wśród prelegentów tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations znajdą się m.in. Mariusz Sokołowski – prezes agencji R4S oraz były rzecznik prasowy Komendy Głównej Policji, , red. Marek Kacprzak – dziennikarz Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej, a także Anna Noworocka-Tełewiak – specjalistka w obszarze zarządzania marką i komunikacją konsumencką oraz współpomysłodawca i organizator Young Stars Festival. Pełna lista prelegentów znajduje się na stronie internetowej www.konfresprofesjonalistowpl.pl w zakładce „prelegenci”, natomiast szczegóły dotyczące prelekcji znaleźć można w programie.

 

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public RelationsNewsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Partnerem są: Orange Polska oraz Media Visage.

 

***

Dane osoby do kontaktu: dr hab. Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto sp. z o.o.

ul. Siemieńskiego 20/38; 35-234 Rzeszów

tel.: 602 44 55 96; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

www.exacto.pl

 

***

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 18 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad kongresem objęli: Grupa RMF, TVP3 Rzeszów, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Wyborcza Rzeszów, GC Nowiny, Nowiny24.pl, Fundacja InternetPR, Publicrelations.pl, mBrookers.pl, Agencja Managerska VIP for You, Opowiecie.info, Fundacja Managerska Creative, Rogozinska.com, Kwartalnik RKS, Biznes na Fali, Marka jest Kobietą, Law Business Quality, Imperium Kobiet, Marketing przy Kawie, Marketing dla Ciebie, Ad Monkey, OOH Magazine, eBiznesonline, RegioPortal, Forum Samorządowe, Dziennik Warto Wiedzieć, Tygrysy Biznesu, Resinet.pl, Twojejaslo.pl, Signs.pl, Gospodarkapodkarpacka.pl, Naszbiznes24.pl, Newsrm.tv, Marketingmiejsca.com.pl, Marketer+, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Najlepszekonferencje.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Salebiznesowe.pl, Mojekonferencje.pl.


internet business

© eBiznesOnline. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu.